| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 2006-09-11 |
尋日,,11點先起身呀XD.....
then,,,在到做中文個project 呢,,,,
下就3點幾去學校門口搵肥杜,,,陪佢去柏麗拿眼鏡,,
搭lift果時超正,,,個細路個8月15好鬼大:O)...下身緊身牛仔褲:)仲要踢住拖,,so gd look!
番到去置樂,,,再陪埋肥杜買egg,,,then上佢屋企做英文功課,,,用佢果d做籃本呢XD.....
hea到6點閃人番屋企,,,美女廚房真係可惜,,,2R輸左>W< so sad,,,,,
夜晚11點幾先作文,,,發覺夜晚的靈感係多好多:)...做完仲溫左陣地理呢.....
--------------------------------------------------------------------------------
今日,,,第一堂地理,,,個test唔算難的,,但係我都唔太識呀XD...希望合格啦,,,
then英文堂今次好專心在到上呀!我有抄低野架XD,,,,
中屎堂,,,,無咩點聽佢講.,,,,,,Maths 鋤D禁過:)
最記得lunch番黎聽到條友講手提話:『禁我食咩呀?!食屎呀?!』,,超正... lunch之後果堂Econ,,,
完全無心機上堂,,,巧鬼眼訓.....下次一定要飲定杯奶茶or Coffee先上佢堂呢,,,唔係真係死得!
放學之後就同日西,sky,森哥上左浩賢屋企....森哥Kof 超勁呢,,,..
仲有隻死魂曲2,,夜晚玩超正呢,,
6點到同森哥&sky閃人lo,,,
番到黎超大風,,,唔知冰到吹左d報紙黎呢....
巧凍呀@@ |
| 刊登時間:2006-09-11 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 2006-09-09 |
曾經 想過走
卻並未看透 你可希望補救
難道要 強調你 有幾個枕邊摰友
曾經 幻想分手
但是我一回頭 眼淚便已在浮游
明白我不夠鬥 來電不接聽才不久
承認我們得到資格走
*這個世界有許多戀人 可惜你有才華沒良心
怕你更壞 賜我決心 明白傷心不需要忍
這個世界有幾多好人 偏偏你有才華便吸引
全世界勸導我都不應允
聾得 令知己傷透心 抱我雙手在震*
如今 總算好
我亦在計數 太癡心沒好報
無奈我 拿着愛 當一個奢侈嗜好
憑歌 為我傾倒
你是台上明星 我願提升我別號
你往日憑著情歌 來跟我互相傾訴
離別你後聽到總算好
Repeat*
聽你唱歌 死了 也甘心
這個世界有許多小人 只得你那才華極吸引
而我也懶會你的過去
追問 或者不可以忍 往往只因未襯
一再變得 竟勾起我 心癮
愛才愈聽愈好聽XD,,,,
今日都係屋企做功課,,,,,,真幹 未做英文:O)
都唔知點死XD |
| 刊登時間:2006-09-09 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 2006-09-08 |
今日番到去學校門口,,,見到周sir,,唉頂條友又係到話我攝得唔夠ok,,
佢走埋過黎幫我攝,,sofk.....跟住上到去都係hea下禁,,,
中文堂要作文啦,,,超唔想作....好彩唔駛即日交,,正^^l
小息就同莫貞講買野果d,,
then,,,西屎堂,個Miss Wan又在到罵我啦XD,,,不過佢睇錯人,,
果個係日西呢,,,XD....
地理又要test,,,不太識呢,,不過有條我識架,,寫錯野 so fk!...
lunch照舊番屋企食,,,,,
中屎江sir係禁講錯野呀XD...........
今日econ,,唔知做咩勁眼訓呢,,,,係禁釣魚@O@好彩大憎睇唔到.....
then放學比野呀龍同小明印.,,跟住我地就去買野,,,買完閃人番屋企,,,
5點半出黎同日西買左野食先,,日西很pro呢XD,,,,就去學校門口搵呀龍,, 上去浩賢到,,,
巧多人在浩賢屋企呢,,打冰爐...打下PS2 吹下水禁,,,表叔照舊比人串:(仲有人自認表第orz...
跟住老立佢地都上埋黎,,,,11點到同日西閃人lo....夜晚仲睇埋棟篤tim^^
PS:浩賢生日快樂^^....希望願望成真..
果份野希望你鍾意啦.... |
| 刊登時間:2006-09-08 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 2006-09-07 |
沒有童話 - 作詞:方杰 主唱:啤梨 葉文輝
很想問 現在你好嗎
微微胖了 他很寵你嗎
你卻輕輕 抱了我一下
然後微笑 再沒有說話
擋不住 命運裡偏差
遺憾與你沒法再一起
經得起波折共渡患難
現在能爭氣 可是已被你捨棄
*冷落你 疲倦了 才望你
其實鑽戒他一早送贈吧
明白我常犯錯
從前自私的我 從未對你獻出很多
嬴了讚譽 但是敗了給他
你與他很安定嗎 沒有哭泣跟吵架
我無奈 亦盡量微笑祝福你
懷念你 也替他歡喜
完成了志願 但是沒你參加
如成功必須代價 這個懲罰太清楚多可怕
這結局無法篡改嗎 童話已淪陷了
你已放下 沒牽沒掛(你再告別 剩低念掛)*
repeat*
可不可 虛假到對我好 裝出很人道
無必要怕他看到 你怕他吃醋
更說他很好 叫我怎麼的好
repeat*( )
能夠活在童話嗎..?* |
| 刊登時間:2006-09-07 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|