kayin329
暱稱: 嘉賢仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
upset
2007-11-10
2007-04-28
2007-03-24
2007-01-25
文章分類
全部 (94)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 5
今日人氣: 3
累積人氣: 3982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 12 日  星期二   雨天


2006-09-12

冪冪,,生日快樂呢,,,,

希望你快d黎香港>W<

刊登時間:2006-09-12 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


2006-09-11

尋日,,11點先起身呀XD.....

then,,,在到做中文個project 呢,,,,

下就3點幾去學校門口搵肥杜,,,陪佢去柏麗拿眼鏡,,

搭lift果時超正,,,個細路個8月15好鬼大:O)...下身緊身牛仔褲:)仲要踢住拖,,so gd look!

番到去置樂,,,再陪埋肥杜買egg,,,then上佢屋企做英文功課,,,用佢果d做籃本呢XD.....

hea到6點閃人番屋企,,,美女廚房真係可惜,,,2R輸左>W< so sad,,,,,

夜晚11點幾先作文,,,發覺夜晚的靈感係多好多:)...做完仲溫左陣地理呢.....

--------------------------------------------------------------------------------

今日,,,第一堂地理,,,個test唔算難的,,但係我都唔太識呀XD...希望合格啦,,,

then英文堂今次好專心在到上呀!我有抄低野架XD,,,,

中屎堂,,,,無咩點聽佢講.,,,,,,Maths 鋤D禁過:)

最記得lunch番黎聽到條友講手提話:『禁我食咩呀?!食屎呀?!』,,超正...   lunch之後果堂Econ,,,

完全無心機上堂,,,巧鬼眼訓.....下次一定要飲定杯奶茶or Coffee先上佢堂呢,,,唔係真係死得!

放學之後就同日西,sky,森哥上左浩賢屋企....森哥Kof 超勁呢,,,..

仲有隻死魂曲2,,夜晚玩超正呢,,

6點到同森哥&sky閃人lo,,,

番到黎超大風,,,唔知冰到吹左d報紙黎呢....

巧凍呀@@

刊登時間:2006-09-11 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天


2006-09-09

曾經 想過走
卻並未看透 你可希望補救
難道要 強調你 有幾個枕邊摰友
曾經 幻想分手
但是我一回頭 眼淚便已在浮游
明白我不夠鬥 來電不接聽才不久
承認我們得到資格走

*這個世界有許多戀人 可惜你有才華沒良心
 怕你更壞 賜我決心 明白傷心不需要忍
 這個世界有幾多好人 偏偏你有才華便吸引
 全世界勸導我都不應允
 聾得 令知己傷透心 抱我雙手在震*

如今 總算好
我亦在計數 太癡心沒好報
無奈我 拿着愛 當一個奢侈嗜好
憑歌 為我傾倒
你是台上明星 我願提升我別號
你往日憑著情歌 來跟我互相傾訴
離別你後聽到總算好

Repeat*

聽你唱歌 死了 也甘心

這個世界有許多小人 只得你那才華極吸引
而我也懶會你的過去
追問 或者不可以忍 往往只因未襯
一再變得 竟勾起我 心癮

愛才愈聽愈好聽XD,,,,

今日都係屋企做功課,,,,,,真幹 未做英文:O)

都唔知點死XD

刊登時間:2006-09-09 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 8 日  星期五   雨天


2006-09-08

今日番到去學校門口,,,見到周sir,,唉頂條友又係到話我攝得唔夠ok,,

佢走埋過黎幫我攝,,sofk.....跟住上到去都係hea下禁,,,

中文堂要作文啦,,,超唔想作....好彩唔駛即日交,,正^^l

小息就同莫貞講買野果d,,

then,,,西屎堂,個Miss Wan又在到罵我啦XD,,,不過佢睇錯人,,

果個係日西呢,,,XD....

地理又要test,,,不太識呢,,不過有條我識架,,寫錯野 so fk!...

lunch照舊番屋企食,,,,,

中屎江sir係禁講錯野呀XD...........

今日econ,,唔知做咩勁眼訓呢,,,,係禁釣魚@O@好彩大憎睇唔到.....

then放學比野呀龍同小明印.,,跟住我地就去買野,,,買完閃人番屋企,,,

5點半出黎同日西買左野食先,,日西很pro呢XD,,,,就去學校門口搵呀龍,, 上去浩賢到,,,

巧多人在浩賢屋企呢,,打冰爐...打下PS2 吹下水禁,,,表叔照舊比人串:(仲有人自認表第orz...

跟住老立佢地都上埋黎,,,,11點到同日西閃人lo....夜晚仲睇埋棟篤tim^^

PS:浩賢生日快樂^^....希望願望成真..

果份野希望你鍾意啦....

刊登時間:2006-09-08 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 7 日  星期四   雨天


2006-09-07

沒有童話 - 作詞:方杰 主唱:啤梨 葉文輝

很想問 現在你好嗎
微微胖了 他很寵你嗎
你卻輕輕 抱了我一下
然後微笑 再沒有說話

擋不住 命運裡偏差
遺憾與你沒法再一起
經得起波折共渡患難
現在能爭氣 可是已被你捨棄

*冷落你 疲倦了 才望你
其實鑽戒他一早送贈吧
明白我常犯錯
從前自私的我 從未對你獻出很多
嬴了讚譽 但是敗了給他
你與他很安定嗎 沒有哭泣跟吵架
我無奈 亦盡量微笑祝福你
懷念你 也替他歡喜

完成了志願 但是沒你參加
如成功必須代價 這個懲罰太清楚多可怕
這結局無法篡改嗎 童話已淪陷了
你已放下 沒牽沒掛(你再告別 剩低念掛)*

repeat*

可不可 虛假到對我好 裝出很人道
無必要怕他看到 你怕他吃醋
更說他很好 叫我怎麼的好

repeat*( )

 

 

能夠活在童話嗎..?*

刊登時間:2006-09-07 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]