| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 2006-08-31 |
尋晚又睇棟篤,,,so今日11點先醒:O)
跟住就係睇青出於籃.,,,睇番佢地要會考,,,想番起我地出年就到了,,
真係巧鬼快>W<......今年真係唔可以再係禁玩,,,要比心機上堂呢XD....(希望做到啦)
睇完呀媽落左去買M記比我食,,,,1點9到就行去玫瑰花園到換智能身份證......
上電梯上去,,,,有晒箭咀指你點行:O)有D大陸feel.....
去到登記左,,,跟住條友話睇tv....睇住自己個number.....
入到去就影相了....條友真正,,,又叫我坐過d..條頸低少少...個頭側d....(側田禁側?:)
真係好fk=.="so我最憎影呢d......跟住又要掃字摸,,掃極都唔ok=.=
原因係咩..??我多手汗lo=.="....用左幾次d交布都唔得XD..."跟住叫左個pro人得左lo=.="
要9月14日先拿得.....跟住閃人番黎又要影學生相....
haha.,,,今日無左學生相果個優惠lo...只係去到8月30,,,,今日要25$一打,,原先15$1打XD..比我老母小:O)
番到黎一陣就陪肥杜買少少野,,,,,同佢say 8之後 就上左輝屋企......豪同美美都在到...
在到玩電腦的大富翁4=.="巧耐無玩,,,以前覺得好好玩^^今日玩番都不錯呢......
豪又係禁sm美美XD.....最後美美認輸 點知可以有個死神出黎比事但一個玩家...當然佢梗係張呢個死神比豪啦XD....
結果點..??就係唔知又去醫院 又比外星人撈走loXD....
6點幾閃人番屋企lo,,,,,,,,,
聽日就番學Lo-v-.....但係功課就無乜點做XD.....順其自然啦:O)
|
| 刊登時間:2006-08-31 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 29 日 星期二  |
| 2006-08-29 |
haha..今日上左浩賢家做功課: ).....點知又係打機XD,,
最衰肥浩:(....幹爆佢!!!!!
13句有意思既句子
1 .我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰。
2.沒有男人或女人是值得你為他流眼淚,值得的那一位,不會要你哭。
3.那人不是你所想般愛你,但不代表那人不是全心全意地愛你。
4.一個真正的朋友是向著你伸手,觸動你心靈的人。
5.掛念一個人最差的方式,就是你坐在他身旁,而知道你不能擁有他。
6.就算你不快樂也不要皺眉,因為你永不知道誰會愛上你的笑容。
7.在世界裡你可能只是某人,但對某人你可能是全世界。<<<<我覺得最正都係呢個:)
8.不要花時間在一個不會花時間在你身上的人。
9.可能神要我們在遇到那位對的人之前先遇上一些錯的人,讓我們遇到
那位對先生/對小姐時懂得珍惜。
10.不要因為完結而哭,要為曾經發生而微笑。
11.這個世界永遠也會有一些傷害你的人,你要做的就是繼續去信人和小
心你下次信的人。
12.在你嘗試了解其他人和盼望其他人明白你之前,先把你自己變成一個
更好的人和了解你自己。
13.不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。
|
| 刊登時間:2006-08-30 11:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| 2006-08-28 |
一眼萬年 S.H.E
曲:林俊傑
詞:姚若龍
編:洪敬堯
*
淚 有點鹹 有點甜
你的胸膛吻著我的側臉
回頭看踏過的雪 慢慢融化成草原
而我就像你 沒有一秒 曾後悔
愛 那麼綿 那麼黏
管命運 設定要誰離別
海岸線越讓人流連 總是美得越蜿蜒
我們太倔強 連天都不忍 再反對 *
#
深情一眼摯愛萬年
幾度輪迴戀戀不滅
把歲月舖成紅毯 見證我們的極限
心疼一句珍藏萬年
誓言就該比永遠更遠
要不是滄海桑田 真愛怎麼會浮現 #
REPEAT * # #
擺渡過斜風冷雨 春暖在眼前
神蕉做晒-v-轉行睇天外飛仙,,,都不錯呢,,,隻歌巧正>W< |
| 刊登時間:2006-08-28 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 26 日 星期六  |
| =苦情人]]* |
今早都係上下網禁,,,,tv 都無野做wo真幹: )
跟住 我呀媽又出左去,,,下就豪打黎問我出唔出去睇戲,,我話無錢XD....近黎真係手緊:O)
跟住就同豪&輝出黎lunch....買左少少野食,,,就行左陣利寶同吉島.....
超正,,,個"實蕉" 豪以為佢係果d假公仔,,,真係O左..睇睇下又真係幾似woXD....
haha...知道左d野,,,,加油呀@O@........
我講果個係真架.....一定唔係假: )...不過都無可能架啦.....
死人豪又話我講真話果時似講大話,,真係吹漲:(.....
haha..夜晚聽森美儀動,,,話今晚係2百年先一次...有2個月亮wo...咩火星好鬼光照多左個XD
可惜係睇唔到的,,,太多煙xd........ |
| 刊登時間:2006-08-27 01:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
| 2006-08-25 |
今日去左女班長的生日會呢,,,預祝佢生日.....佢後日先係正日...
差唔多9點鍾起身...食左少少野就去學校搵龍同浩賢一起去,,,
我地就去左吉之島買野先,,,可惜未開..買不到呢,,,
跟住就坐輕鐵去元朗,,,去到就見到羅子了...佢真早到....
跟住等埋西民就去買野飲了.....佢地個個買奶..買奶團XD...
等埋d女仔就行去果間野到lo....果間野真係好fk.....
又話未夠鍾唔比入,,佢個鍾唔岩就真: )
未到晒人又話唔入入,,真係幹佢!
到晒啦 差唔多11點30就入去了,,,,
我同呀龍and西民就去食自助,,,,同埋女班,yan,舅母都係...
另外一到就韓式bbq...佢地正好多呢...=.="
d自助野食....又凍,,都唔係幾ok.....haha..我地比錢睇tv : )...豬骨湯都有真猛,,,
佢地都算係禁,,有燒左d韓式bbq野食比我地,,,,最衰有條友望住=.="成個"食蕉"禁,,蔡風華XD
最正就係野飲lo...無味的,,好似得d色...綠色植物咩哥哥XD
食完就去影貼紙相lo......haha超正果舊野係到打=.= hch差d可以破紀錄了XD...對呀龍好失望呀XD..
影完上左西民屋企..佢隻兔仔好得意呢....在到打下ps2禁,,,,超正@@
6點幾就閃人lo......番黎同呀龍去大快活食,,,,真幹又下雨...番到去又濕:)
夜晚睇棟篤神探呀 好好笑XD...亞視有開心大發現做,(重播黎),平時無乜夜睇tv 真係唔睇都唔知: )
|
| 刊登時間:2006-08-26 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|