14號早上起身先收拾行裝
之後發覺原來大家都係咁
哈哈!
和嘉駿入西貢以為同大家會合
誰知只得四丁友
我 嘉駿 Michelle Eunice
去百佳買零食
然後到了一間泰式餐廳食lunch
不俗! 杯青檸水好好味xD
Eunice個feel好似松鼠
佢講d經歷好好笑
四個人笑左勁耐!
坐到差不多2點再到百佳買杯麵
24盒成箱走
然後坐小巴入麥理浩
我記得form1去旅行去過
隨後Polly winson 王平也到了
男仔們的7人房很大呢
女仔們的兩間4人房也不錯
6時吃過晚飯後我也忘記了做了些甚麼
但後來到了活動室玩集體遊戲
原來大家由A-Z的次序也忘記了
哈哈!
加上王平的反應的確足以笑死你
10時多回房繼續
副點心麻雀好經典好好笑!
玩Uno 大富翁 啤牌 七級豬 枕頭大戰等
呀Hay同王平要罰大長碌好好笑
混戰到4時多大家便回房小睡
早上7時半便要起身
8時過canteen食早餐
有通粉 一人一條腸 仲有好立克飲
唔錯唔錯!
食完去左打羽毛球 攀石+射箭
之後唔知點解話咁快就到12點又食lunch
lunch日日都有蒸蛋同椰菜食
食完就過康樂館玩
我終於識話康樂棋啦
哈哈!
途中我同Polly返房打算小睡一會
但後來變了與王平三人吹水
4時許大家玩完都返來
一齊玩killer
呀Hay狂俾人殺
好底死!
6時又食晚飯
我覺得其實早了些
一圍台十多人一起吃飯
好好feel 好開心
食完其他人去射箭
我同Polly返房小休
但其實是傾心事
所以之後好眼睏
8時半玩辣辣麵包
原來我直覺真係好準
中左好多次xD
然後玩戶外矇眼遊戲
好低b...但好好笑!
有人想嚇我所以途中的左我離隊
但好在我唔驚 嚇唔到我
wahahahaha xD
不過成班好似低b仔咁
仲好笑xD
之後又返房玩牌+沖涼
我學識玩橋牌之後3點許就去訓了
真係好鬼眼睏!
簡直企係到都可以訓著
他們玩到4點都訓了
呀Hay+Yannis食過早餐便出營了
這幾天很多人要去in 6901
所以很難可以人齊
加上這天的早餐有點兒...難食
出營前Pollu竟然被人拎左電話+銀包
最後要報警處理
差不多3點才真正出營
回家沖完涼便訓至吃晚飯
很累很累 很睏很睏
這3日2夜比想象中好玩+開心
其實有入camp的人有
我 Michelle Eunice Amy Fiona
Polly Joey Yannis Winson 嘉駿 呀Hay
王平 Jeffery Leo Wayre
好開心識到咁多人
而且大家都好搞笑
3日氣氛都好好
哈哈! Yeah xD
|