新年快樂呀 Happy New Year xD 零七過去 零八到來
我新年願望係希望 你 今年會同我講生日快樂=)
補完4個鐘PA真係人都癲 走UE去Greenbox同小學同學Gathering 黃志傑 林嘉駿 吳啟浩 劉愛美 駱慧怡同我 5個人幫林嘉駿補祝生日 生日快樂樂樂樂樂! 12:30 - 3:30 駱慧怡又要早走 好似悶親劉愛美... 4點幾3個走左去自修室 哈哈...行程好奇怪xD 大家加油呀 考完再見啦
出TST韓燒同家琪興祝生日 生日快樂呀!! 撘MTR撞到晒成班人 Kaki Tommy Chi Monkey Ri7 and Me 哈哈!! 間野好似好細 但d牛肉好好味 食左兩個鐘 食完過海旁坐 好多人喎 尤其harbour city門口 坐到12點幾就走lu Monkey唔好咁愁啦 唔該晒家琪
今年d燈飾都唔靚... 越來越無聖誕氣氛...
Happy Birthday to Kaki!! xD
各位: 聖誕快樂呀! Merry Christmas xD
We wish you a Merry Christmas, We wish you a Merry Christmas, We wish you a Merry Christmas, and a Happy New Year