今日考完UT喇 好開心呀~ 我完全吾識做囉~~ 都吾知考咁難做咩. 唉..一定吾合格.- -.
星期三就係我生日喇.. 我班好朋友諗佳星期日同我去唱k呀^^ 本來係話星期六去嫁 因為星期六要去義工所以改左係星期日 好想快d到果日呀~