今日星期四... 我由第一堂開始我同我班死黨一齊出新書 尼D新書都係自己作.. 琴日同今日都係..^_^ 我哋做作<<三角戀>>..<<何俊大特買>>..<<學頭.何俊的決斗>>等等的假書 哈..超好玩...等陣可能中會多D tim..
星期六要反學呀.. 星期日要出去比賽.. c組要比賽..好似話係街場.. 等等中午果時要比賽呀.. 真係煩呀... 係咁先..我要上堂喇.