琴日係星期五.. 係中午既時候有一場比賽 我都有份嫁.. 我食完飯就去換杉 換完冇耐就話要開始 果日係仁愛對和平 最後既結果當然係我哋仁愛勝喇.. 不過係女子組 男子組方面就有D失敗喇 聽人講話仁愛對和平好似係相差3分 真係太失敗.. 遲D中有2場比賽 仁愛一定要win.. 係咁..打到尼到 仁愛加油