嗨嗨.. 新年快樂呀... 今日初二我成11點先起身呀.. 琴日成日都冇開機呀.. 比我細佬用咗成日呀... 琴日一起身就係到鍋碟 鍋到10點呀... 之後出去玩.. 見到有人放煙花... D煙花好令呀... 玩到1點半先至反屋企... 結果比我呀媽罵我... 唉... 講反今日 我一起身就睇電視.. 到咗12點幾先至開電腦玩... 唉..尼兩日都好冇聊呀..