|
|
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
| ****:* 獨生 - (七) |
分類: 一個人的生活。 |
今天父母回來了-_-'
自由的日子也將結束了。
今天「學生發展日」。
去迪士尼玩:)
早上九點半至一點 學習「什麼是動畫?」
下午開始!開始自由活動。
太空山~~~~~
巴斯~~~~~
旋轉木馬~~~~~
到五點集合…搭車返大埔。
約左Miss Tong食飯。打邊爐:)
唉……啲人好仆街囉!叫左唔好飲仲要飲:(
Miss Tong!對唔住呀!~~~~~~~~~~~~
唉。
最後一天。

|
| 發表時間:2010-11-26 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 419 | »
|