|
|
2011 年 12 月 25 日 星期日  |
| Merry Christmas .「25-12-2011」 - END:-D |
分類: 未分類 |
玩弄不起了.
累了.
END.
Merry Chritmas !!!
New Year ! New life !
Hope we can study hard for our DSE exam!!!!.
Finally , be happy :-D

|
| 發表時間:2011-12-25 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 419 | »
|