有時好怕~~失去你~~
但我怕~~你唔開心~~你唔理我~~
真係好驚牙~~
不過~~你唔知會掂呢??
今日一早牙ling打黎叫我番家禱~~
好攰牙~~起唔到身~~
跟住番左去教會~~等到十點先開始區禱~~
我又係時候走個時~~冇奈~~
番左去學影評~~好攰~~又釣魚~~
走左番屋企~~冇key入~~
好sad~~跟住去左買m記番學校食~~
由一點等到兩點佢地先黎~~
冇聊過頭去左訓教~~
今日練戲都ok ga~~
冇咩大不了的時~~
聽日就係表演ga時間~~
好期待牙~~不過有d唔開心~~
一崇拜完就要即刻走~~
冇得同朋友傾計~~so sad~~
不過算啦~~傾唔傾都冇所謂啦~~
因為有班朋友等緊我地表演~~
何況我係唔係度都唔重要~~(教會)
只是一個小小的組員~~消失了~~根本沒有人知道
打完~~~thx!!!!cmcmcmcmcmcmcm
|