生日快樂
叉燒,美玲^^,又大一歲la
好開心又同你地一齊過多一年la
不過好似少人左d,下次約齊人一齊再唱過,
最想見就一定係ck媽同小肥羊la(大忙人= =)
20就同simon一齊唱,幫佢搞下生日,
22就同舊義工一齊唱下,好忙啊,不過一定會好開心>.<v
吳知點解,就係你日日無同我一齊食中午之後,我地之間就好似明白到有d野,將你我間ga友誼拉遠左..............
(比三個人睇,無關人士請勿留言)
今日真係好嬲,種要唔係一般ga嬲,
每一次我都係唔開心姐,點解今次係嬲,因為又比人欺騙,一次一次我都無咩野!
事例<1>
做朋友做到敢,不如唔好做la,
超無奈,中午我同福係你屋企食飯左到你兩個唔好意思,不過下次唔好叫我一齊食飯la,
兩個傻佬係人地屋企個廳到on99敢食中午,主人家係邊,唔g喎!!
唔想我同福去你屋企就講la,講左又唔會點,
不過今日就好on9la......(閱讀全文)