唔知金日做物特別其待呢日..
應該係你生日啦!!
..前一日..我同個fd一齊去買禮物~~~
其實我一眼就見到戈份禮物''
但都係睇下....行左一陣.
都係戈份禮物啦
因為真係好令~~~~
我都覺得令呢~~
哈哈...這次應該係我第一次送禮物比你~~
希望你開心啦!!
so祝你生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
金日幾係幾多野溫..
第一樣就係經濟啦...
經濟對於我黎講...第一眼就feel到d野好多
唉~~~~
岩岩先起身...都唔知溫幾耐..
但唔好忘記仲有中文~
中文又要默書呀
仲要好長呀~~
haha~~
希望自己能夠操縱到d成績啦~~
|