金日真係有喜有悲..因為金日打波真係好爽..但係又俾d傻仔激親...
我知我打波係勁!! ...但係你唔洗成日話我out..真係out你老母咩...咁撚中意吹我
out..你含撚啦你..個樣令我想講粗口..不過我份人係一個好少粗口ga人
金日出大陸買左一隻芭蕾舞ga碟...嘩......貴貴貴貴
成13元 ..都幾貴嫁...買完戈時就去食野啦..食左個酸辣粉..
考哥(係呀鵬哥)勁唔好材..食左一個有骨ga粉...考哥個樣傻膠左...跟住我就同個
服務生講..xxx你呀..做物有骨ga....佢話意外喎
..呵呵..跟住就約番d小學同學去買波....操..又係貴...成134元~~..沒話說
去到打波....d人都以為我係校隊..呵呵..但是我不是...球球入!!
.......到左8點令戈時..得番考哥同埋彬..油字..fai仔..同埋我..係到玩d低b野
邊個射波戈時講d好嘔心ga野....到呀考哥戈時講佢條女...呵呵..超低死
到彬戈時講佢個女成身都係毛......佢個女就係我地班ga一個唔正腳毛ga女生..呵呵
fai戈時....講佢岩岩見到個fd..個fd好正喎......fai戈到講到好好好笑..好難打出黎
油字仲攪笑....話佢細老溝miss....呵呵呵呵.......金日真係好開心~~
|