琴日佢add我..
佢仲話見到我!!..佢話前2日..
不過我前2日好似有番學校..但係好似見唔到佢咁
原來佢坐車戈時見到我..佢仲話我冇物變@@
..不過我都覺得自己好似冇物變.!!
但係同佢傾左成個中!!
講番以前ga野..真伙好傻.好攪笑..
佢以家真係好sweet啦
佢條仔又鍚佢...!!
..佢都話自己個樣冇變..
我咪叫佢send d近照看看!!
..嘩~!~~~~~
索左好多wo~!!
..佢仲話見到真人你就驚la..呵呵(我不信!!)
..so.佢就話搵日出黎一齊飲野..
呵呵..到時仲可以睇下佢個樣有冇變呢!!哈哈!!
.唉!!!
補考都唔知點....唔通要第二次補考..
唔制呀.....我要上台!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..親手攞畢業證書!!!
仲有希望我婆婆冇事la...希望佢大步藍過!!!
佢入左深切房都叫我乖乖地昕呀媽話...我戈時就喊左出黎啦!
高婆你會冇事嫁!!!!
|