小學同學會..唔知算唔算係..
不過都有好幾個係細細個一齊長大ga同學..
如下就係:嚴浩彬 油字健.盧陽fai.令妹.黃家豪.河水...鵬.等.等...
有幾個係2年班就識到以家.有d就係3年班,.5年班識.
到左以家個個17~18歲.有d就出左去做野..有d仲讀緊書.
諗番起!!!!係wc到講某個Miss壞話.!.還有係wc到打機..噢!!
年少無知ar
上年搵番佢地..應該係我要搵佢地幫我.sos先搵番d同學仔
如油字健.盧陽fai戈d
佢2個係我識ga人係最叻人ga兩個呢嫁
.so有物野唔識都會過去搵佢幫手溫習!!
而嚴浩彬同埋黃家豪就係小學2~3年班玩到以家中學.而彬就做左高中生..
而我還未知是否是高中生.@oo@
.河水(2哥)同佢都算係老死.以前學校去女行.
去左鴨沖河bbq.戈時同佢一齊燒野食.不過俾佢玩.!!~~
到左以家我都17歲啦!!
諗番呢d樣真係懷念.小學同學.真係一個寶黎.要珍惜先得!!
so.要攪番個小型ga小學同學會!!.唔知可唔可以搵番得曬..但希望可以全部就最好la
我地應該ga地點係:黑沙
時間:7月5日(星期日)
有意者請add本人我.(駒)
希望知道呢個消息ga小學同學
一齊黎最最九!! |