MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com

神奇小癲噹
kenny_99mm
暱稱: 駒區驅
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
.......................
生日了!!!!!!!!!
一生中最辛苦的星期!!
考試大綱~~
園遊會~~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 88
今日人氣: 1
累積人氣: 1240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


有好多感觸!!!! 分類: 未分類

以前番工都係有屋企人d朋友係身邊..
so感受唔到社會壓力
但經過這次..
令我更想了解一下!!
因為..
我係戈4日..去左番工..
中雨知道~~
社會壓力..
有比人屈..又有比人話..又要比人點~~
唉....
我真係有排都未了解到@@
@o@...我都有成2個月冇打過bolg
岩岩仲諗住打下...
打打下..就覺得好似冇物野打
哈..我呢個好似叫月bolg!!..
我要諗定送咩禮物先得啦~~



2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


接近~~開學 開心 分類: 未分類

開學了嗎??
近排8月經過一番激烈ga~補考之中~
我這個8月尾..開始開心番
但是......
咁快又開學
我還沒有開心到呢
so..要到高一..俾心機
 
8月中~~
戈時..有fd介紹去新葡京做野..
都學到野..但偷懶ga係幾多下~~
哈哈~~(唔好話俾呀頭知)
由一開始做.就咁岩又見到個fd~
開始一齊玩番..仲好開心呢~~
但佢個名..同我一個女仔fd個名一樣= =
一樣叫(甘)
哈哈..我send他電話.唔知點send
so..最後都係send左有木字邊ga甘
(柑)
哈哈..有d無聊
不過好快又見唔到佢~~
佢係東南
..番學應該少見d~
要珍惜呢~~~~~!!
+上我又玩番online game呢!!
哈哈..真好玩...

最後咁係想呀頭快d出糧啦~~哈



2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


WOW~~飲到成身都係 驚訝 分類: 未分類

wow~~
尋晚去左人地屋企打邊爐''
得4丁友..坐係到打邊爐..
本身去東升ga~~但是...
貴呢~~
跟住就約左去fd屋企打
都好多野食..一人出50元..
+埋就200元了..
買曬野食就番去打lu
去到超市. 梗係買野飲啦''
我同彬就買左啤酒.2支
都好多野飲.有coke and酒.等等...
上到去得呀fai哥仔係到正野食...
wow..我有幫手呢@@
到左食戈時..真係好hot!!
個個都冇著衫...
wooooooooow
爽呀..打邊爐食d咩就唔多講啦..
打完飽曬就去玩鐋大D
書ga要飲酒..哈哈哈哈
end時個個都醉了
有d就神神地..有d就排都睇錯..!!
不過番屋企戈時濕曬...
本身個人都飄..仲+上8號波!!
又落雨..噢~~~
..膠.
end



2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


down到冇輪!!!!!! 鬱悶 分類: 未分類


沉到物咁
又要補..!!
真係煩........成個暑假日日都係補補補!!
補到我個樣都係(補人)!!
真煩ga係佢又唔快手d俾你補完...
又要等到8月....屌
咪玩呢.............
過多1個月又番學...
唔通成日個暑假正係補咩...

好膠呀



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


小學同學會!!! 分類: 未分類

小學同學會..唔知算唔算係..
不過都有好幾個係細細個一齊長大ga同學..
如下就係:嚴浩彬 油字健.盧陽fai.令妹.黃家豪.河水...鵬.等.等...
有幾個係2年班就識到以家.有d就係3年班,.5年班識.
到左以家個個17~18歲.有d就出左去做野..有d仲讀緊書.
諗番起!!!!係wc到講某個Miss壞話.!.還有係wc到打機..噢!!
年少無知ar
上年搵番佢地..應該係我要搵佢地幫我.sos先搵番d同學仔
如油字健.盧陽fai戈d
佢2個係我識ga人係最叻人ga兩個呢嫁
.so有物野唔識都會過去搵佢幫手溫習!!
而嚴浩彬同埋黃家豪就係小學2~3年班玩到以家中學.而彬就做左高中生..
而我還未知是否是高中生.@oo@
.河水(2哥)同佢都算係老死.以前學校去女行.
去左鴨沖河bbq.戈時同佢一齊燒野食.不過俾佢玩.!!~~
到左以家我都17歲啦!!
諗番呢d樣真係懷念.小學同學.真係一個寶黎.要珍惜先得!!
so.要攪番個小型ga小學同學會!!.唔知可唔可以搵番得曬..但希望可以全部就最好la
我地應該ga地點係:黑沙
時間:7月5日(星期日)
有意者請add本人我.(駒)
希望知道呢個消息ga小學同學
一齊黎最最九!!