ohoh!!~第二個sem開始左冇耐, 我又通宵la~
令我十分攰..雖然我比人做得慢~不過都慢慢跟上腳步lu~比以前快左好多^^
大概係成日都熬夜la, 所以最近心情都唔好~極度煩燥, 成個人悶厭厭咁~
不過都順利完成我ge功課, yoyoyeah!~^^
同埋見屋企人ge時間多左喔, e個係我最大ge滿足哦^^
今年ge情人節都幾好架~雖然我冇出去~(sorry a羊,家和,joyce,飯!>.<)
因為實在太攰la...好似病病地咁....所以留左係屋企..
2月14日是這樣過的^^
13:00pm起身, 然後吃午飯, 接著hea到5dim多就好累..打算訓一陣...
但係訓到a羊打黎..我又起唔到身la~因為個人真係好攰..sorry a><
食埋個dinner...hea一陣..再訓過!!
到11dim差不多又醒la~感到好開心^^ha
因為好耐都冇咁放蹤自己la~回想今日咁hea...就好開心
其實做宅女都唔錯ar~好舒服^^
而且又可以隌下mama同baba食飯...討論下生日去邊食飯好...我諗一係21或22架la^^
24日就留比某位大小姐la^^~好期待同大小姐出去a~yoyo
記得上年好可憐a......一個人孤伶伶去睇達文西..不過文西真係好讚^o^
而且23日係我ge舊曆生日~姐係23同24日兩日都有蛋糕食~(mama話架)
我果然係上天疼愛ge孩子...好窩心
順便提一下要交ge功課
(一)電腦 : ex
(二)Basic Drawing : 9個格, 6間屋, 3幅畫
(三)英文 : 作文, Basic Design : 三幅野
(四)字體學 : 字形(記住帶插圖版), 3D : 草圖
(五)應用技術 : 交軟硬草圖
haha~我諗除左Drawing前戈晚辛苦d之外, 其他時間都應付到^^
各位努力中ge朋友~一齊加油la!! |