Xenia's Blog
keohyaou
暱稱: Xenia's , 我係丸大爺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
搬屋la~
advertisement
4月8&9&10
病了
五月天 - 如煙
文章分類
全部 (110)
日常生活 (4)
秘密 (4)
未分類 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Alvin's blog
霖's blog
Anson's blog
applegi's blog
bigeyes's blog
B姐's blog
Cara's blog
Christy's blog
CK's blog
DoDo's blog
Elsa's blog
gap's blog
Janice_M's blog
joan's blog
Kim's blog
lam's blog
Minnie"s blog
Mr.longly n Mr.lazy
Peter"s blog
rcxotic's blog
sexy's blog
Si's blog
TVBqbobo"s blog
毛毛's blog
水哥"s blog
文's blog
羊's blog
邦's blog
家和's blog
根's blog
臭猴's blog
傻嫦's blog
鈍's blog
幹's blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 106
今日人氣: 0
累積人氣: 2184
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天


學生會就職 分類: 未分類

第一張咭片~yoyo

一班長者書院ge學生^^

全女
 

好重呀~>O<"



2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


好多個^^喔>< 分類: 未分類

ohoh!!~第二個sem開始左冇耐, 我又通宵la~

令我十分攰..雖然我比人做得慢~不過都慢慢跟上腳步lu~比以前快左好多^^

 

大概係成日都熬夜la, 所以最近心情都唔好~極度煩燥, 成個人悶厭厭咁~

不過都順利完成我ge功課, yoyoyeah!~^^

同埋見屋企人ge時間多左喔, e個係我最大ge滿足哦^^

 

今年ge情人節都幾好架~雖然我冇出去~(sorry a羊,家和,joyce,飯!>.<)

因為實在太攰la...好似病病地咁....所以留左係屋企..

2月14日是這樣過的^^

13:00pm起身, 然後吃午飯, 接著hea到5dim多就好累..打算訓一陣...

但係訓到a羊打黎..我又起唔到身la~因為個人真係好攰..sorry a><

食埋個dinner...hea一陣..再訓過!!

到11dim差不多又醒la~感到好開心^^ha

因為好耐都冇咁放蹤自己la~回想今日咁hea...就好開心

其實做宅女都唔錯ar~好舒服^^

而且又可以隌下mama同baba食飯...討論下生日去邊食飯好...我諗一係21或22架la^^

24日就留比某位大小姐la^^~好期待同大小姐出去a~yoyo

記得上年好可憐a......一個人孤伶伶去睇達文西..不過文西真係好讚^o^

而且23日係我ge舊曆生日~姐係23同24日兩日都有蛋糕食~(mama話架)

我果然係上天疼愛ge孩子...好窩心

 

順便提一下要交ge功課

(一)電腦 : ex

(二)Basic Drawing : 9個格, 6間屋, 3幅畫

(三)英文 : 作文,    Basic Design : 三幅野

(四)字體學 : 字形(記住帶插圖版),    3D : 草圖

(五)應用技術 : 交軟硬草圖

haha~我諗除左Drawing前戈晚辛苦d之外, 其他時間都應付到^^

各位努力中ge朋友~一齊加油la!!



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


第一個sem成績 分類: 未分類

我愈黎愈貪心la...我想擁有好多好多

對分數ge要求愈黎愈高...雖然知道以後工作唔係睇分數..但我都係想高分d

睇完GPA之後都ok~因為4分係滿分..而我都有3分以上..

不過唔滿意就係唔滿意, 唔夠就係唔夠...

上個sem有時懶左...所以未如理想

今個sem要時刻提醒自己

時間真係好重要...我唔想成日都同時間競爭..so唯有e+做好d



2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


36色colour pen 分類: 未分類

真想籌備一個拯救a丸大行動

 

我地今日去尹Bianca問可唔可change同牌子紅色戈種colur pen....不過佢都係堅持用番綠色戈種........

由於勁城36色$560, 24色$370, 60色$1xxx?

所以我去左佳力睇有冇散買....見到24色$360...60色$900...then...$10支....

雖然$10支..就咁睇好平...但我計完後就好焦慮.....因為戈度有120色...

我一定要36色架la....姐係$360...但係我又唔知36色係邊36色wo....so冇買到....好悲

原來一盒咁貴ge colour pen影響咁大..

老闆話要又dim敢say no...抗議過就算....

e+終於明willson講ge "唔食飯都要買靚野", 同埋 "貴咪高分lo"ge道理

 

我本身話打死都唔買...e+收番

有時都不得王向勢力低頭...唉

總之e+好想"Happy Tree Friend" 戈d咁貴ge文具店..火辣辣



前面的, 可否不要想太多? 分類: 未分類

我明白一些事要經磨練才有成果

我明白一些道理要經洗禮才明白

有很多事我很明白卻又一知半解

因為我總會在思考途中又想到另一個問題

這些問題像滾雪球般堆砌....

到現在

我意識到問題隱藏著威脅, 成了阻嚇作用

不過我沒有後悔, 從來沒有

我要的, 未必存在

或者我只有一個目的

就算捨棄一切也要達成

你有看見嗎?那些光的漸進

一點期待, 一些失望, 過程沒人在乎, 而最後才重要

你有意識到一些嗎?

那又會向那走?要停嗎?

那要不要前進?

猶豫是多餘, 請快一些, 因為茶已凍了...等待時刻耐人尋味。