Xenia's Blog
keohyaou
暱稱: Xenia's , 我係丸大爺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
搬屋la~
advertisement
4月8&9&10
病了
五月天 - 如煙
文章分類
全部 (110)
日常生活 (4)
秘密 (4)
未分類 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Alvin's blog
霖's blog
Anson's blog
applegi's blog
bigeyes's blog
B姐's blog
Cara's blog
Christy's blog
CK's blog
DoDo's blog
Elsa's blog
gap's blog
Janice_M's blog
joan's blog
Kim's blog
lam's blog
Minnie"s blog
Mr.longly n Mr.lazy
Peter"s blog
rcxotic's blog
sexy's blog
Si's blog
TVBqbobo"s blog
毛毛's blog
水哥"s blog
文's blog
羊's blog
邦's blog
家和's blog
根's blog
臭猴's blog
傻嫦's blog
鈍's blog
幹's blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 106
今日人氣: 0
累積人氣: 2186
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


番學兩日 分類: 未分類

番學兩日la~心情都幾複雜....因為有d阻滯

例如前幾日我可愛ge母親大人ge自作主張~

以致我唔洗錢都有high拉拉~迷人ge藍色喔!!我真係時尚la=..=

心情超"靚"!!!仲病埋tim**

到第一日番學la~上攝影戈陣比manson打左四野...可惡

下午又係可恨ge電腦...這瘋狂4小時我好努力地做功課.......

放學後同老公去食飯~睇下d 機價~佢睇中左部nikon~

then就分手la~差唔多到屋企戈陣Queenie姐打比我...

so就陪下佢~e日我唔見左100大元...係提款機新鮮出爐架................................

then去左KFC度玩層層疊...番到屋企已經五顏六色lu...

之後又不知不覺訓左~起身又唔知dim解比可愛ge母親大人罵

罵完就番學...開始我ge第二日

今日得1堂描繪~very nice~大家都係講講心得講下感想..比下意見咁

好開心得到個小小ge肯定..我會繼續努力~當然唔會放棄

放學前Bianca老師又比功課la..又係五幅畫....要用高級顏色筆畫.....佢話一盒36色大約2百多元....

不過得勁城有......一盒560大元...............網上3百多大元(人民幣).....help a...........................

我唔制a..................好貴..............可恨......................以我地做功課ge速度相信好快用完..都唔知買唔買好

然後就番屋企la......

我ge病情超級嚴重....一定要好好休息...

 

ps: 期待聽日ge美術社之聚~yoyo>o<~~~~~

 



2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


提咁早生日會 分類: 未分類

琴晚1月27日進行左我ge"提咁早生日會"~

好多謝各方賞面ge朋友~大家都玩埋一堆^^

琴晚同KFC一齊去~haha~佢仲係咁多野講~

去到已經有3位到左la~^^之後d人都陸續黎到^^個個都係我好到不得了ge好朋友^^

多謝CA ge好朋友們~你地一次次ge包容...做就我ge放肆^^

理工ge好朋友們~~~~~~~~~~~~~有你們真好la!!><~~~~~可惜內地ge朋友冇黎...唯有2月2日見la

台灣ge大朋友們~~~~~~如果冇左你地又dim得呢?????

要工作ge好朋友~~~~你地不惜犧牲休息ge時間黎玩....我好開心a!!!好感激你地!!!

大家似乎都玩得好開心~所以我都開心^^

多謝哂你地a~~

之後走淨我地幾個~咪一齊食早餐lo~~

食完就走lu~但因為屋企鎖左門...所以遲番

番到去10dim先訓

聽日踩冰lu~~keke



2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


大戰後 分類: 未分類

終於放假lu~好開心a~yoyo~

回顧e兩個星期..真係非人生活la~

e兩個星期冇一日係得閒...一齊都由支vodka開始...

捱左咁多晚...就好似發左埸夢咁~

咁多晚都係咁做..又係咁玩~因為有SEXY係度...哼哼哼..

一有佢係度我就受引誘la~haha

到左一切都完結ge時候..始終都覺得好唔真實...

我係咪仲發緊夢呢?

但經過e次長期勞動之後...證明我的確係做左咁多野

為老師ge評語而開心.但非主要...主要係我冇辜負到

而我亦更加堅決...我要堅持我ge理念



2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


多日來 分類: 未分類

 多日以來的通宵....我唯一的感想還是做...只會做.....做.....但我究竟搞緊咩呢

多日的功課還是無休止盡....究竟幾時先做得完呢?

多日來的習慣...令我們練就了一副虛弱的BODY....卻仍然沒有生病....只是看起來病厭厭而已

每到夜深...便是發狂的時候....即使多累...但意志力還是殘忍的令你支持著

天亮時...便相當無耐(奈)...可能是懊惱為何會做這麼久?也可能是還未做完的關係

當朋友打來...問到你在做甚麼?而答案永遠都是做功課和買功課的材料....比較新的說法是我可以跟你聊天呀

換來的是白眼....不過當然會是這種反應了...我能了解

不過..當你的朋友很傷心...很需要人陪伴時....我卻抽不出時間去陪伴...那怕只是5分鐘...好難過

然後他們會說..."又是做功課呀?"....這時候...其實我更難受...

當你有機會回到家....回應你的總是抱怨....但又不能回嘴的滋味.....已經麻木了....因為我知道他們只是關心我

唉....還是再算算餘下的功課和REDO吧...

 

 

*紅色為第一,一定要番SCHOOL做GE
*橙色為第二,要完美
*藍色為第三,作文
*灰色為第四,修補

 

藝術史~(釘裝書本 - 內容,DESIGN)

電腦基礎~(FINISH)

基礎設計~(線性3個插圖STAMPCOLOUR1,2,3樽3個版面)

攝影基礎~(名家的心得)

基礎立體設計~(REDO線)

描繪基礎~(REDO結構補: 電話想像畫2)

英語~(FINISH)

人文科學~(FINISH)

基礎應用技術~(REDO MOOD BOX整理MOOD BOX FILE修補BOX)

字體學~(第2份REDO字型電腦字型插圖版)

 

 

 

預計

(10/1)星期六,夜晚去CHRISTY GE BIRTHDAY PARTY,

(11/1)星期日,會16:00起身,Research藝術史,攝影,作文

(12/1)星期一,14:00回校,做基礎設計~(STAMP,樽3個版面)

(13/1)星期二,10:00回校,描繪基礎~(REDO結構,補: 電話,想像畫2)

(14/1)星期三,14:00回校,做字體學~(電腦字型)

(15/1)星期四,字體學~(第2份,REDO字型)

(16/1)星期五,字體學~(插圖版),基礎立體設計~(REDO線,紙)

(17/1)星期六,基礎設計~(線性,3個插圖,COLOUR1,2,3)

(18/1)星期日,基礎應用技術~(REDO MOOD BOX,整理MOOD BOX FILE,修補BOX)

(19/1)星期一,藝術史~(釘裝書本)

(20/1)星期二,FINISH><"



2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


2009 分類: 未分類

1月2日係box project ge日子~當然...我又係通宵la...走左堂藝術史~

今次日班同夜班一齊上...6dim半上到11dim=..=

一完就拿拿林去食野~又去M la~哈

我地食得好開心~yo~

食飽飽就番屋企lu~同kinson一齊番~

e位同學又提出左個問題...都幾值得諗...

好la~20歲前要ko佢~

 

 

1月4日~

有d感冒..其實好痛苦...

不過都係番左學校~見到sexy~哈

9dim多就走la~番到屋企都10dim多~咁又過左一日

同埋祝劉先生18歲"生日快樂~"^^

 

 

2009年許的第一個願望~希望會成真la

 

 

今個月係final la~好多手尾跟...要更完美..更好!

好期待放假!!

各位同學一齊加油吧^^