冇野好玩tim.........好悶ya..
今日一早就比雷先生整醒左,,.....=.=
好驚ar..屋企得我一個人,,.,.,.,.
打比秋儀,,又講得果幾分鐘,
嘈醒左植揚,,,.講左一陣,..,.,根住e+就上網.....冇咁驚lu,,..!!
我一攬住大豬就唔行雷喇,,^v^
我開晒全屋d燈同電視+電腦,,又開左歌,.,.哈哈,,咁樣就唔洗驚呀嘛!!
我一聽Music就好有安全感,,ha.~[[[*__我愛音樂!__*]]
e+聽緊[感應,,,超好聽ar..
................e+咁早,,冇人陪我.呀.......v.v
話咁快,,過左一個鐘喇,e+十點幾..,.,.
耍我,,<<<<好好聽ar,,...好鍾意.!*
嘩,.,,lee首歌!?唔制ar!!!!!唔鐘意ar,,d歌詞
e~~??做叮噹喇..唔講lu..,,,Bye-Bye! |