你冇野ar......!!人都唔知去左邊啦!仲留張相做咩!~~!!~?
你有冇諗過咁做唔單止係冇結果...仲hurt倒其他的女仔!!!!!!!(唔一定係我lo!!!,你自己都知何小姐中意你架!)
個天都注定你唔可以再同佢一齊!!
點解.你唔可以放低佢!?你 感做令到我,,好傷心..好痛..
我其實好嬲,,但我唔知自己係嬲緊自己點解鍾意你,,定係嬲緊你咁.......
點解..點解,,我鍾意的,,都已經有鍾意ge人!?而我咁遲先知!>?
我真係好想睇下自己如果一早就知你咁鍾意佢,,咁放唔低佢,,我仲會唔會叉隻腳埋黎?
我覺得自己真係跌左落一個無底的黑洞!其實係咪真係要果個人親口同你講你先會死心!?
我知道我自己係,但我真係好想知究竟係我笨,,定係你蠢!?
我寧願係你蠢lo!我唔希望你明知我鍾意你,都愛理不理..
感樣好咩!?不過我話你知,我要ge係一個答覆!
二個字,定三個字,,你揀la!你唔揀,,感姐係點,,?
唔通你想一世都係咁咩!?一世都淨係愛佢一個..但你地冇可能ga喎!
你根本唔知佢係邊.,你感樣做好自私呀!!!!恨你的愛理不理,,恨你的笨!
可能我感樣講野你會好嬲我,,不過我真係想你知道,,[我.愛.你.]
我唔想再係你面前扮唔鍾意你,,但而其實自己真係好鍾意!
我好辛苦.....次次聽住你講果個女仔!你咁做係想我知難而退!?
定係根本就唔知我鍾意你?你係度折磨緊我,,你知唔知!?
我唔想再估下估下.......因為我知如果你親口同我講[[鍾意,/,唔鍾意!]]
我會識得點樣去選擇......我唔想放棄自己鍾意既野!!我鍾意果個,,就係=你!!
宜家既我,,只係識得麻醉自己同你一齊做朋友,,做兄弟..!
但我根本就唔係想感樣!好辛苦......好苦...,,好苦....
|