Twilight
世界上有一道彩虹
一半係人間 一半係天堂
緣 = 是天意的 份 = 是人為的

『  即使你嫌我笨得很
  我說誰似我英勇 』
kerry1540
暱稱: Snake
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


你洗唔洗ar!!! 分類: 未分類

你冇野ar......!!人都唔知去左邊啦!仲留張相做咩!~~!!~?

你有冇諗過咁做唔單止係冇結果...仲hurt倒其他的女仔!!!!!!!(唔一定係我lo!!!,你自己都知何小姐中意你架!)

個天都注定你唔可以再同佢一齊!!

點解.你唔可以放低佢!?你 感做令到我,,好傷心..好痛..

我其實好嬲,,但我唔知自己係嬲緊自己點解鍾意你,,定係嬲緊你咁.......

點解..點解,,我鍾意的,,都已經有鍾意ge人!?而我咁遲先知!>?

我真係好想睇下自己如果一早就知你咁鍾意佢,,咁放唔低佢,,我仲會唔會叉隻腳埋黎?

我覺得自己真係跌左落一個無底的黑洞!其實係咪真係要果個人親口同你講你先會死心!?

我知道我自己係,但我真係好想知究竟係我笨,,定係你蠢!?

我寧願係你蠢lo!我唔希望你明知我鍾意你,都愛理不理..

感樣好咩!?不過我話你知,我要ge係一個答覆!

二個字,定三個字,,你揀la!你唔揀,,感姐係點,,?

唔通你想一世都係咁咩!?一世都淨係愛佢一個..但你地冇可能ga喎!

你根本唔知佢係邊.,你感樣做好自私呀!!!!恨你的愛理不理,,恨你的笨!

可能我感樣講野你會好嬲我,,不過我真係想你知道,,[我.愛.你.]

我唔想再係你面前扮唔鍾意你,,但而其實自己真係好鍾意!

我好辛苦.....次次聽住你講果個女仔!你咁做係想我知難而退!?

定係根本就唔知我鍾意你?你係度折磨緊我,,你知唔知!?

我唔想再估下估下.......因為我知如果你親口同我講[[鍾意,/,唔鍾意!]]

我會識得點樣去選擇......我唔想放棄自己鍾意既野!!我鍾意果個,,就係=你!!

宜家既我,,只係識得麻醉自己同你一齊做朋友,,做兄弟..!

但我根本就唔係想感樣!好辛苦......好苦...,,好苦....



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


討厭! 分類: 未分類

放學..我好開心感拿住豬豬落樓梯.我行快左小小,,因為我想望住佢!~

佢突然係1樓停左落黎,我好開心,好喜悅,,因為我好近感望住左佢.

但亦都正因為感樣.....................我見到d唔想見到ge事.

佢係袋度,,拿左袋野左黎送比Jessie..我即時擺番我手上隻豬落袋..


埋藏在內心某些幽暗處刺痛不止,,寧願自閉傷心都勉強歡笑....

好辛苦,,唔想再係感落去.......