唔知~~~d fd 其實係唔係重視我ga呢~~
定係係佢地心目中,,,我唔係咁重要??
雖然今年上左F.2,,,識左好多人~
但係我一d都唔enjoy......
朋友多左,,,咁又點,,,個個都唔係將你放係第一位,,,,其實我係希望有知己,..
但我諗lee個機會好渺茫,,..f,.1識ge人雖然小,,,,
但都係因為咁~~大家都變得好close...
唔會話同你講講下野就走左去...但係e+...我覺得好冇安全感..
f.2以黎我喊過好多次都係因為咁,....我覺得朋友之間ge距離愈黎愈遠..""
但係我明白,,關係唔會一世都唔變,,,不過,,我好多謝卵(殷)同量筒.....
siu ball你都變左喇~~唔係對我好就得架...我feel到你真係變左~~
你自己諗下la....=3=我覺得自己e+係佢地心目中已是冰山一角了..
我明白......我地有好多past tanse 但係又要緊下d present tense,,,(朋友)
唉...就由得我在自怨自艾吧.........= =
今件ge生日會....一d高潮都冇~~好平淡感又過去喇,,,
thx.....有去我星五生日會ge everybody~!!!^^
|