今日係李慧shan ge生日party
去既人有我la,寶寶,量筒,馬仔,楨楨,鍾慧兒同毛毛...
當然唔小得ge就係shan la~!!
本身今日天主教同學會要去老人院ga~~but陳懷卓話取消阻wor...(話果度有h5n1 ar)
唉~~~晨咁早8:30黎到都唔知做咩~~
跟住上左張智麗屋企玩,,之後等埋量筒黎..!!
哈哈~~我地係度玩拍video~~勁搞笑wor~~量筒扮野人~~肥麗扮din婆~~
我就冇玩~~家因我頭髮太長..玩唔倒..等我剪左頭髮先啦~~kaka..!
之後就玩到12點幾...a.m
馬慶打黎話同我&量筒一齊去shan party~~感咪等埋佢lo~~!!
點之等埋佢我地就遲到lo~,....
李慧shan又唔等我地~~自己入去唱住先ar.......無奈......不過人地生日~~冇所謂啦!
之後入到去...唱得7首唔完本整ge歌....第一次唱k咁失敗lo..
其實我唔係好cur......唉./.......算~~我肥蛇大人有大量~~唔同你計..!!
之後一齊去影貼紙相...成村人感款ar~~一人camp幾蚊...部野都唔夠位la~
馬慶輪就係到做攝石人~~哈~!
跟住一齊shop完ping就back home喇~
馬仔送左個
Dololo雹話繩比我~~!!哈~~thx...
我地就夾錢買左兩個袋比shan~~
最後我就番左屋企喇~~~~完~*
|