Twilight
世界上有一道彩虹
一半係人間 一半係天堂
緣 = 是天意的 份 = 是人為的

『  即使你嫌我笨得很
  我說誰似我英勇 』
kerry1540
暱稱: Snake
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 3 月 6 日  星期一   陰天


出左街with你地~! 愉快 分類: 未分類

哈哈~

今日晨咁早就起左身~~同量筒~肥麗同寶寶去睇輪迴.. .........超恐怖...     >﹏<

嘩!!!!!!點知去到冇早場睇~~唯有眕中午la~!!$40...平平地咁la~~

睇完戲~~嚇完一輪之後就去左食buffet..........

哈哈~~食左好耐.......跟住飽飽地...就玩食混醬~~

量筒帶輸左十幾廿次~~我就猜輸左3次倒~

唉~~~我今日先之原來寶寶係d咁既人>變態又咬底~哈哈........

之後量筒食到肚ahae~~哈哈~自作業.....<<<係佢迫我地玩ge...

hehe~~~今日好hapi ar~



2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天


家長日喇~^^ 分類: 未分類

今日訓到10點幾~~take daddy 駕車番學學去家長日~!^^

=x=...........遲到左15分鐘咁上下~~.....hehe~!

我一入到去.彭sir就同我講::唔洗咁喘氣bor~!!<me正話由g樓跑上!>睇d好野先la~

he~!^^~我英文全型第三~~有獎狀ar~!^^hapi~

我宗教就全班第一~!<我屋企唔信教ga bor~!>>我淨係信訓教lo~
((雖然係全班第一.但lee  d偏門科....唉~不過有總好過冇~)))))

最緊張喇.............................................

我考全班第(7/41)ar~!^^好好好hapi~!!全級就考第(101/209)......= =lee方面我諗我要努力d喇~!

彭sir係咁讚我ar~~^^開心~!

不過我d每日一篇就淨係做左(34/108)唉....比人話左兩句.....鬼咩~~我都唔係自己做ge~~

張智麗條友仔lo....做做下唔做~!!!!!!!==

老師評語:循序漸進,仍可進步(A20)... 誠懇坦率(C17)...樂於助人(C18)

之後同daddy去左麥噹噹買麥樂雞...跟住又去左美心食野(with 妹)^v^~~

老豆同啊媽好開心ar~!!仲有姑姐...[女床床][女床床]^^我會繼續努力ga~!!^^