今日訓到10點幾~~take daddy 駕車番學學去家長日~!^^
=x=...........遲到左15分鐘咁上下~~.....hehe~!
我一入到去.彭sir就同我講::唔洗咁喘氣bor~!!<me正話由g樓跑上!>睇d好野先la~
he~!^^~我英文全型第三~~有獎狀ar~!^^hapi~
我宗教就全班第一~!<我屋企唔信教ga bor~!>>我淨係信訓教lo~
((雖然係全班第一.但lee d偏門科....唉~不過有總好過冇~)))))
最緊張喇.............................................
我考全班第(7/41)ar~!^^好好好hapi~!!全級就考第(101/209)......= =lee方面我諗我要努力d喇~!
彭sir係咁讚我ar~~^^開心~!
不過我d每日一篇就淨係做左(34/108)唉....比人話左兩句.....鬼咩~~我都唔係自己做ge~~
張智麗條友仔lo....做做下唔做~!!!!!!!==
老師評語:循序漸進,仍可進步(A20)... 誠懇坦率(C17)...樂於助人(C18)
之後同daddy去左麥噹噹買麥樂雞...跟住又去左美心食野(with 妹)^v^~~
老豆同啊媽好開心ar~!!仲有姑姐...[女床床][女床床]^^我會繼續努力ga~!!^^ |