Twilight
世界上有一道彩虹
一半係人間 一半係天堂
緣 = 是天意的 份 = 是人為的

『  即使你嫌我笨得很
  我說誰似我英勇 』
kerry1540
暱稱: Snake
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


xd~ 愉快 分類: 未分類

今日我上左air time ar~!!

我同鄭詠詩....

mr.lee比劇本我地~~(not 拍戲~)

入而我講m.lee will kill me if i fail~~

emily::don`t worry ,kerry  ~~m.lee always want to kill us~!

^^~~係咪好好笑~!?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

頂~今日放學馬仔同毛毛上我屋企~~~係我張床度玩ar~~~

妖~~~~~整到我張床感款~~之後我同仍地隻揪又輸比我wor~~~

兩條感既死廢柴ar~!!!!!!!!

唉~~~我日日整壽司~~but  比人地食多過比自己食~=.=

but  ~~~算la~~一次半次~~我都唔會咁計較ge~~>.........

 

ka.!



2006 年 2 月 18 日  星期六   雨天


hapi~ 愉快 分類: 未分類

今日勁開心ar~~

雖然好早起身番小學,,但就可以感受番下小學的氣氛~!>v<"

今日龍老師請我地食麥噹噹!good touch~!

11點出發~之後take左好耐schoolbus就到~!

到左之後我地負責睇住d袋ar感~.....=.=好似看更感~!..

but我就係想感ar~~~唔洗行黎行去又可以坐係度同玩~~好得閒~^^

點之~坐坐下我feel到勁悶...突然好想有fd培~

haha~!點之alice......camila佢地就黎左!

點解!?因為佢地係交安,都要黎比賽~`^^錯有錯著...就係感我就見倒佢地喇~~hehe!!

超勁爆勁勁爆開心ar!!!!hahahahahaha~~~~~~~~~~~~~lalala~~!!

朋友們~~~~`艾笠uar~!>3<``''''~!!!!!!!!