懶左兩日......今日有好多功課ar..............[死]=口=llb
今日約左[x頭],量筒佢地話17號去唱K....自5月比Miss Cheung話完之後就冇去過唱K喇..
唉,,,上堂好無聊ar.....無聊得黎仲要多功課先死喎.......救命..!!
今日Swing戴左吳卓衡條頸巾ar...><........[*唔會嬲Swing~~!!!]
唉~~吳卓衡成日同d女仔換頸巾戴......[搞錯]
v.v今日又有課外活動喇.....................好黑人憎ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日一返到屋企就大嗌~[好野!今晚打邊爐~!!]點知....."
今日有人上黎裝線...........="=
比人聽到tim~~~超lor ar~!!!
哈哈...雖然今日有好多功課~~但總之都係好good ar今日。
|