哇~~今日去旅行喇~~一早就買左好多野食......哈哈
我地班坐車ge時候要分車坐ar,,==
不過感都好~~冇人左住我聽mp3 lu~~
但係好分唔分~~我分左去a班喎~~想分去b班嘛......(因有吳卓衡)
我地一到步就去左籃球場度坐喇~~哈哈~~成班人仔一齊向度食野+聽歌仔~~好happy ar~!

之後我地成班人一齊玩true oa dare,,佢地玩得超激ar~~!

我就淨係玩過一次true~~x頭問我幾時開始鍾意吳卓衡~~~我答4月ar~

之後就甩難喇~!
第二次報到之後,,我就去左繩網玩喇~超次激又超開心~

我地班女仔同班男仔向度互搖ar~~~好好玩~~不過超痛bor~~

唉....不過全日都冇同佢講過野~淨係見倒佢同alice一齊玩,仲搭住alice個博頭.....

最衰就係ar~~lunch食埋d感既野~~好難頂AR~~[想嘔!]仲要我地清晒先可以走bor.....
唉~~我寧願佢比我地自己bring lunch ar~食咩都得又可以成班人仔一齊食bor~哈哈"你話感幾好`呢
我個死肥仔細佬一個人頂晒兩碟野ar~~超勁~!又唔幫家姐我頂埋喎....=﹏=
跟住又去左玩集體遊戲bor~~我地班明明企錯左~!!哈哈~~馬仔話當1號仔係8號wor,,超得意~!
佢比miss chan 打左個頭一野ar~~哈~!
最慘就係玩咩扯大攬ar~~!!每班4男4女~~!我係其中一女~!哈~
[[ 4男:程曉東,吳祥霖,梁文健,陳朗x// 4女:王嘉慧,葉茜榕,李慧shan,李宛菁 ]]
嘩~~~第一次好在係同a班鬥咋~~我地實win la~!
但係之後同g班鬥~~~有c偉津ar~~真係唔夠佢大力~
不過拎左第二名都好開心ar~~哈哈~!

跟住有人整唔見左排球ar~~~x頭比人鬧ar....唉,,,跟本都唔係佢整ge~~
放學啊sir仲要我地做d咩咩問卷~~唉~~~~~~~~
做完問卷諗住去買野飲~~~啊程曉東就左住左bor~~啊量筒串佢話[冇錢就行開la!]
嘩....整到人地幾lo ar∼!
真係唔應該~!
|