Twilight
世界上有一道彩虹
一半係人間 一半係天堂
緣 = 是天意的 份 = 是人為的

『  即使你嫌我笨得很
  我說誰似我英勇 』
kerry1540
暱稱: Snake
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天


STUDY BLOCK 分類: 未分類

我日係中文STUDY BLOCK ar.......

我地班一個獎都冇拿~!!!!討厭~~!>"<

d老師根本偏袒2B!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我永遠憎死2B  ar!!!!!!!

我d衫其實車得好令ar!!!<<唔好話我自大.miss  ho都話我車得靚>

人地班全部都車到披晒口!!我地車得咁靚~y冇獎拿!?唔公平ar!!!

miss chan一路係度鬧鬧鬧,........又話e樣唔好果樣唔好感!

又冇比意見我地!整完所有野就係度曹!="=

我地班一個獎都冇拿就推晒d責任比我地~!!!="=

次次都係感!!!!!!!!!

***********

我聽日番小學幫手ar!!hehe~!

龍老師叫我番去幫佢睇d交安~!

請我地食麥噹噹ar!!^^

但我就要8點起身番小學lo.......=.=



2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


好耐冇打日記喇~!.... 愉快 分類: 未分類

差唔多成個月冇打日記喇~!

冇心情.....之前有條粉腸放左我張相上網網lo~![無奈]

hehe~!尋日上堂超開心ar~!

全日都冇我最憎上ge數學堂~!

1,2堂就係中文~

3堂係i.s ~4堂maths轉左i.s~!~!許sir又冇番wor~~!!!!!!

開心到我ar~!根住自修係度畫畫啦我~!~

畫q板公仔~!!根住布林叫我幫佢畫一隻~~~之後就畫埋比swing jessie yingying 麗  lo~~

我最中意布林果隻ar~~勁似勁得意ar~!!!!!!!!!!!!!^^

==============================

lunch~~今日冇bring飯~~~肥麗比左佢d飯我食~~都叫食得落肚ge~,.....==

布林又比左佢d送我食~~幾好味ar~!!

="=~~~~我要減肥ar~!!!!!!!!!!>"<

復活節約左秋秋去電負離子同cut  hair!!肥麗都好似去^^[期待ar~!]