Twilight
世界上有一道彩虹
一半係人間 一半係天堂
緣 = 是天意的 份 = 是人為的

『  即使你嫌我笨得很
  我說誰似我英勇 』
kerry1540
暱稱: Snake
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


100問" 分類: 未分類

1* 今日係幾號:1/4/2006
2* 有心理準備做呢100條未:有
3* 最鍾意聽咩歌:忘記歌詞
4* 你有無潔癖: 有掛
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn
6* 用8個字形容你自己依家既心情:心亂如麻 心情好差
7* 最後一次睇咩戲:kingkong
8* 住係邊區: 沙田
9* 最想得到咩:幸福
10* 曾經愛過最衰既人: 吳卓衡
11* 有無後悔愛過佢:無
12* 有無想過幾時結婚: 冇
13* 你覺得最可怕既係咩:鬼
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:唔知
15* 如有識左幾耐:2年
16* 日記網址係咩: www.qooza.hk/kerry1540
17* 最討厭的人或物: 冇咩wor
18* 屋企電腦係唔係廢既: 絕對唔係
19* 最想多謝邊個: 瑩瑩
20* 近排有咩令你有好大壓力: 測驗
21* 有無得罪過人: 冇
22* 如果有得罪左邊個: /
23* 用咩牌子既筆做功課:三菱
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:唔煩
25* 第一次拍拖係幾時:五年班
 26* 記咩最叻:無聊野 
27* 有無講過粗口:ofcourse有
28* 最討厭咩天氣: 潮濕
29* 最鍾意哪細理: 唔知你up咩
30* 鍾意男定女:兩樣都鍾意
31* 支唔支持同性戀: 支持女同性戀,,,反男同性戀
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:humor&可愛
34* 有咩秘密唔同人講: 講知你就傻啦
36* 數出你最愛既朋友:量筒,殷,小波波,shan,巢頭,布仔,jessie,瑩瑩,雞wing,牙lo,垃圾,蔣紫,秋儀,
                                    patpat,馬仔,美麗,febe,ruby,雞爪,澤聰.................
38* 係唔係乖學生: 緊係
39* 依家幾歲: 13
40* 數口叻唔叻: ok啦
41* 去開邊間超級市場:pk(百佳)
42* 你覺得你係咩人: 好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好人
43* 口頭禪係咩:乃撻.../shit../你個肺
44* 怕唔怕黑: ok怕
45* 上網多數做咩: 上日記同msn
46* ICQ no.係咩: 233657300
47* 會唔會日日都打日記:唔會
48* 幾度先會開冷氣: 唔知,,,熱就開
49* 偶像係邊個:sasa,,avril,自己
50* 做左一半啦開唔開心:好開心
51* 最喜歡哪一套動畫:寵物小精靈
52* 細細個個時得唔得意:超勁爆勁勁好好非常之咁[[  得意"]]
53* 有D咩古怪既習慣: 用自己條辮當冇器
54* 覺得自己尚算正常嗎: 唔算
55* 做過最LOR既事: 限人地送d咩比我.....
56* 讀近咩班: 2L
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: /
58* ICQ HANG左你會點:唔玩
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇
60* 最鍾意香港邊一到: 迪士尼,,oceanpark& 我家
61* 最鍾意講既單字: 頂
62* 最討厭咩戀情: 三角or以上,,,愛理不理...
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 搞笑
64* 鍾意韓國定日本多D:  日本
65* 點解鍾意呢個國家: 好玩
66* 最怕既動物:小強同所有昆蟲 
67* 依家有咩目標: keep fit
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 我最憎睇書
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:煩人
73* 電視劇值唔值得追: 值
74* 會唔會幫呀媽做家務: 有時會
75* 你係屬於被動定主動既人:主動
76* 形容你最討厭既人個樣:樣衷
77* 上網最唔好既地方係咩: 有病毒
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇
79* 有無想過要整容:冇
80* 覺得自己最令既地方: nose&嘴
81* 有無界過手:  絕對冇
82* 最想養既動物:倉鼠
83* 覺得自己衰唔衰:唔la~~~我係世上最美麗ar~!!
84* 有無兄弟姊妹:有
85* 係唔係淆底怪: of course no
86* 最唔相信邊個: 小波同yoyo
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:想下好喇
88* 見過最核突既事:  燒bi 涕蟲
89* 屋企有無種花:冇
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人:有
92* 最鍾意咩顏色: 咩顏色都鍾意
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:jay
94* 知唔知道神係咩: 唔知
95* 上咩堂先會訓覺: maths,,i.t,煲東瓜
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 一定有啦
97* 如果你有三個願望你想做咩: 要咩有咩,好人長命萬歲,比多3個願望我 /
                                                 
/我愛上的都愛我,環遊世界,同鍾意既人一生一世
98* 最鍾意既運動係咩: swim
99* 塔咩車返學:  87k/私車
100* 眼唔眼訓: 唔眼訓



哭泣中........... 感動 分類: 未分類

發夢見倒佢...已經唔止一次....

直至尋日,,,,我先知自己原來未忘記佢...

唔通.. 生只可以愛佢一個!?

發夢之後果一剎那...我真係希望佢會係我面前..無條件感比我用力感攬住...原來自己其實係好需要佢,,

可惜...係現實中既佢,,,究竟係個點既人............

我真係好掛住佢...............................................................................