開心..尋晚係度煲佢個diary ar~!!!!(((一定唔係2B班lo~!~)))
hapi~!!!!愈睇你就愈得意ar~!^v^~~
今朝晨咁早起左身......去果個咩咩英文野wor~~~~~~~~~~
無聊到嘔電ar..食xla....係咁係到up 廢話..........小.
好憎mr.kwan ar!!!!!!>< @%#&&&@!@!!*%**###@!
聽日就係家長日喇............唔知成績點呢!?...
星一有補假bo...約左寶寶去食壽司@~~~^3^~~good touch~!
|