今日係 i.s study block
走音王 走左三次音ar~kaka!!
頂.....又同吳卓衡一齊喇....alice又有份

唔鍾意佢成日同d女仔一齊,<<不過有得我唔鍾意咩 我係控制唔倒佢
不過佢起碼有同我講過野..
why why tell me why?
點解可以為左佢...?
成日比人話 仍然咁鍾意佢
d fd成日話佢,我都串番d fd
明知佢心入面有第二個..仍然堅持去等佢
在乎佢成日同其他女仔一齊;在乎佢ge一舉一動
唔敢打比佢,驚,左住佢
但係......
每日都見倒你同其他女仔玩得好開心
而我時刻都等你同我講每一句說話
傷心,難過不好受..........
但是,,仍然愛你 愛著你.....
|