我知道我唔應該去愛你...但係,,我卻被你深深的吸引著..
為何我會閃電的愛上你!? 尋晚同你傾電話,聽到你話好愛一個女仔果陣
我個心實在係很酸.."如果我早d知道..仲會唔會去愛你!?
我感到好無助...。只能笑笑去祝福〞偷偷掉著淚│
知道你話你f.4會轉校去美國讀書,,我就更加覺得我根本唔應該去愛你
記然又是一段未必有結果的愛,我要懂得去拒絕了。。。
我知你未必會鍾意我,但我卻是輸不起的一個女子..
我活到了這一秒,,才明白愛始終有底線.而我犯過的一些錯'嚴重度叫我不可再愛你"
其實埋藏在內心某些幽暗處刺痛不止....若是現在知錯也不遲,寧願自閉傷心都要勉強歡笑"
永遠究竟多麼遙遠!?為何我總無緣無法好好體驗....。
愛不像你說的 這樣簡單!..好想見你 只知機會那樣微...........。
|