2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


11/2 分類: 未分類

今朝十點起身,

同阿哥食完飯,

就番屋企,

三點到出去,

同興,左麟同雞昌出去荃灣買衫,

我買左條褲,雞昌又買左條褲,

之後去左m記食飯,再番街頂打左陣波,

打到十點,就走lu∼

之後坐左陣,十一點就番屋企啦∼



2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


19/1 分類: 未分類

19/1

今日去左踢波,

我同雞昌早左兩個字就到左啦,

其他個個都遲到,豬肉仲要唔到添,

踢波踢到5點到,

我地就一齊番左街頂,

玩到差唔多7點,

就番屋企食飯,

食完飯就出去搵雞昌,興同左麟。

食完飯就去左ok食雪糕,

食完就去左公園度傾計,

一路笑一路傾,終於諗到方法啦我地!

傾到十一點幾就番屋企啦。

20/1

十點幾起左身,

打俾雞昌,話一點去到ok等,

我一點二去到ok,

上左雞昌屋企打PS2,

打到4點幾,就開始我地既杯賽,

我雖然唔係4E,但係我嬴左個杯,

之後同李永樂打左場,

我用朗尼過左佢個籠門,仲要走入籠,

頓時全場哄動,過多陣,全部人都走晒啦,

剩番我同雞昌係雞昌屋企,

係房到傾下計,落街買下野食,

咁就十點幾,之後就番屋企啦!



2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天


11/1 分類: 未分類

10/1,11/1

依兩日係陸運會,

我參加左一百米同二百米,

我報左做計時員,

但係我依兩樣都入晒決賽,

都唔洗計咁濟,

我嬴左個4乘400既銅牌,

4乘100本身嬴到架,

但係果條友跑第一棒輸成廿米,點追呀!

攞獎之前係下面睇啦啦隊表演,個感覺ok喎!

陸運會完左之後,

就去左雞昌屋企,

hea左陣,就同埋興,雞昌,左麟,然去左青衣打邊爐,

一開頭,我地就爭住食,佢地全部都唔夠我搶,

最後要4個搶我1個,

你地蝦我既,你們都欺負我(普通話)

跟住就係度傾計,笑到我肚痛呀!

最後我地就一齊整左依杯【冬日特飲】

食完之後就番屋企,一番到屋企沖完涼,就訓左啦!

http://www.xanga.com/josephhing2008

12/1

今朝十點起身,

劉詩豪搵我出去打信長,

我就搵埋肥駿去,

之後三點係葵芳度等,

有我,肥駿,張安琪,劉詩豪,鄺秉健同埋左麟,

我地一齊去左大窩口到打機,

打到6點幾就番屋企啦,

今晚應該做埋d功課,

聽日就要做樂理,有十一版呀!



2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


31/12 分類: 未分類

今日係31號,

新年快樂呀!

今日我成日都幫阿媽打字,

打左幾千字到啦,打到超累,

番到屋企,沖完涼,一陣出去食自助餐,

食完之後可能玩多陣先番屋企。

※今次可能係係約人方面做得唔好,

整到有咁既事情發生,

我下次都係唔約人啦,

約人原來係會咁既!

如果今次造成既問題,

係我錯既話,我願意向你地道歉,

希望唔好再有咁既事發生啦!※



2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


28/12 分類: 未分類

27/12

吃過飯後,去左我阿姨到,

佢教我樂理,去到4點鐘,

又累又眼訓,佢教左好咁耐,但係我都唔係好識,還是算吧!

之後番嚟葵芳,被人迫左去打機,又失去了二十大元!

夜晚食完飯後,我又俾人鬧,今次又要我交電話費。

28/12

今朝好早起身,好乖咁同阿嫲去飲茶,

吃飽飽就番到屋企,打依篇野,

而家終於開到MSN了,琴日開極都開唔到

開到MSN,但係個個都冇ON!



kiangmy
暱稱: 姜
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中山之旅...
2009-02-19
27/6
2008-05-30
2008-05-22
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞昌
左麟