今朝十點起身,
同阿哥食完飯,
就番屋企,
三點到出去,
同興,左麟同雞昌出去荃灣買衫,
我買左條褲,雞昌又買左條褲,
之後去左m記食飯,再番街頂打左陣波,
打到十點,就走lu∼
之後坐左陣,十一點就番屋企啦∼
19/1
今日去左踢波,
我同雞昌早左兩個字就到左啦,
其他個個都遲到,豬肉仲要唔到添,
踢波踢到5點到,
我地就一齊番左街頂,
玩到差唔多7點,
就番屋企食飯,
食完飯就出去搵雞昌,興同左麟。
食完飯就去左ok食雪糕,
食完就去左公園度傾計,
一路笑一路傾,終於諗到方法啦我地!
傾到十一點幾就番屋企啦。
20/1
十點幾起左身,
打俾雞昌,話一點去到ok等,
我一點二去到ok,
上左雞昌屋企打PS2,
打到4點幾,就開始我地既杯賽,
我雖然唔係4E,但係我嬴左個杯,
之後同李永樂打左場,
我用朗尼過左佢個籠門,仲要走入籠,
頓時全場哄動,過多陣,全部人都走晒啦,
剩番我同雞昌係雞昌屋企,
係房到傾下計,落街買下野食,
咁就十點幾,之後就番屋企啦!
10/1,11/1
依兩日係陸運會,
我參加左一百米同二百米,
我報左做計時員,
但係我依兩樣都入晒決賽,
都唔洗計咁濟,
我嬴左個4乘400既銅牌,
4乘100本身嬴到架,
但係果條友跑第一棒輸成廿米,點追呀!
攞獎之前係下面睇啦啦隊表演,個感覺ok喎!
陸運會完左之後,
就去左雞昌屋企,
hea左陣,就同埋興,雞昌,左麟,然去左青衣打邊爐,
一開頭,我地就爭住食,佢地全部都唔夠我搶,
最後要4個搶我1個,
你地蝦我既,你們都欺負我(普通話)
跟住就係度傾計,笑到我肚痛呀!
最後我地就一齊整左依杯【冬日特飲】
食完之後就番屋企,一番到屋企沖完涼,就訓左啦!
http://www.xanga.com/josephhing2008
12/1
劉詩豪搵我出去打信長,
我就搵埋肥駿去,
之後三點係葵芳度等,
有我,肥駿,張安琪,劉詩豪,鄺秉健同埋左麟,
我地一齊去左大窩口到打機,
打到6點幾就番屋企啦,
今晚應該做埋d功課,
聽日就要做樂理,有十一版呀!
今日係31號,
新年快樂呀!
今日我成日都幫阿媽打字,
打左幾千字到啦,打到超累,
番到屋企,沖完涼,一陣出去食自助餐,
食完之後可能玩多陣先番屋企。
※今次可能係係約人方面做得唔好,
整到有咁既事情發生,
我下次都係唔約人啦,
約人原來係會咁既!
如果今次造成既問題,
係我錯既話,我願意向你地道歉,
希望唔好再有咁既事發生啦!※
27/12
吃過飯後,去左我阿姨到,
佢教我樂理,去到4點鐘,
又累又眼訓,佢教左好咁耐,但係我都唔係好識,還是算吧!
之後番嚟葵芳,被人迫左去打機,又失去了二十大元!
夜晚食完飯後,我又俾人鬧,今次又要我交電話費。
28/12
今朝好早起身,好乖咁同阿嫲去飲茶,
吃飽飽就番到屋企,打依篇野,
而家終於開到MSN了,琴日開極都開唔到
開到MSN,但係個個都冇ON!