kiki0518 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 

 

 
 
 
我 的 資 料

暱稱: winky﹏琪。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
15/8
2006-07-27
2006-07-14
結業禮..
派卷....
日 誌 分 類
全部 (176)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
RSS Feed
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天
   
unhapi...

今日都係如常咁番學...第1堂係英文*對功課,,好悶咁過左1堂...之後上西史*小測,,份卷都ok淺,,但係得10分鐘比我地做...點做得切呀?!!有成3大題問答...珍姐你擺明玩野姐...對呢份卷冇晒希望...仲等我用左3個鐘頭去溫書...激死我喇!!之後就講書...跟住上 Maths*成堂都係講緊1題數,,我終於明白佢講果d數喇...so good!!之後上中史*講書,,吾知點解,,我覺得珍姐而家講書好似冇之前咁搞笑...跟住上 art*今堂要印畫...搞左2堂先印得果1幅畫...=.="之後就上L.E*今堂講咩"中國人"...好似 Miss Young 冇叫我起身答問題姐...kaka...跟住上中文*派左統測成績單先...雖然今次統測比上1次 ge 考試名次高左...但係距離全級10名之內 ge 目標仲差幾名...勁吾開心 lor...我之前講過我1定要考入全級10名之內架...但係而家...唉*之後無la la係度喊,,真係好吾開心...喊完又喊,,鄧婍妮佢地安慰我我先吾喊,,好彩 Miss Young 見吾到我喊咋...最令我估吾到 ge 係我西史竟然吾係全級第1名,,淨係得個全級第2名....心都淡埋....我都吾明今次我仲努力過之前,,點解我d名次同上次差吾多...都係1樣咁差...事實證明左努力係冇野架!!完全冇晒動力去溫書...Miss Young 仲話我今次進左,,果時佢咁講我真係好想喊,,進?!!我 feel 吾到 lor...考全級10幾名有咩用 wor,,真係好吾開心呀!!

p.s"今日吾開心!!

p.s2"我下次要考入全級10名之內,,無論讀得幾辛苦都好,,我都要達成呢個目標!!!

p.s3"nakita,,我地要1齊努力讀書...你要考番全級第1,,而我就要考入全級10名之內!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天
   
><

由今日開始,,我要每日溫3個鐘頭以上 ge 書,,準備6月果個考試....我今次d成績吾可以再咁差!!

p.s"聽日派統測成績單,,有 d緊張呢...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天
   
統測*

統測成績總結*

中文*聆聽:12/13  讀寫:61/87  總分:73/100
英文*G.E 卷:33/50  閱讀理解:20.5/30  總分:67/100
Maths*28/50(56/100)
中史*83/100
西史*57/60(95/100)
I.S*75/100
Geog:80/100
EPA*64.5/70(92/100 )
R.E*45/60(75/100)
唉..今次主科拉低晒d分...d 成績都吾會好得去邊架喇...希望考入全級10名之內,,但係都冇乜可能實現喇...><

p.s"今日收到牙亭,,thisbe 同陳嘉送比我ge生日禮物...多謝晒你地,,我好鐘意呀!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天
   
生日..

今日係牙範生日...Happy Birthday*聽日係我生日,,大家要識做呢...今日病左,,好辛苦呀...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
   
笑死左...

補番尋日 ge 日記先....

尋日要家政 set table...所以早左番學校...番到去係下面 hea 左陣,,就上左去家政室....上到 set table,,我同牙亭,,sharon 果組勁快咁執完野...之後就係果度寫番張食譜....無 lala 王靜依入左黎,,嚇死左...之後打鐘就落番去課室...跟住上中文*聽書...訓左陣..訓訓下 Miss Young 望過黎,,即刻扮聽書...之後上 Geog*Mrs Wong 話下堂玩辨論比賽...都好 ge...起碼吾駛聽書先...跟住上家政*考煮野食...搞到好混亂...幾經辛苦先煮完果碟"雙色素蝦仁"....之後就要介紹碟野...吾識點講...見到王靜依比我地d 分好低...跟住開始試食...好多都好好食...美好佢地果個好正...自己食番自己果碟...d素蝦仁係勁難食...食完想嘔...學牙亭咁話,,呢世人都未食過d咁難食 ge 野架...之後就投票,,仲以為1定會冇人投我地果組...點知 thisbe 同忌廉都投左我地果組...愛死你地2個呀...碟野咁難食你地都投我地...真係10萬個感激呀!!跟住落去 sickroom 果度拎口罩...之後上 Music*吹笛同唱歌...戴住個口罩黎啪歌好怪...跟住上 R.E*小組討論...我都冇乜做過野...呆左咁坐係度...之後 lunch*食完野就同 thisbe 佢地玩...玩d咩就要你地諗下喇...勁好玩...未試過玩得咁 high 架...thisbe 原來玩呢樣野係好勁架...跟住上英文*Miss Heung 問我地點解今日會咁興奮...我地個個都係度笑...之後吾知邊個又話牙 fat 去參選港姐...笑死全班...跟住牙 fat 係咁係度鬧飛魚...勁之好笑...呢堂係我上咁耐英文堂以黎最開心...之後上 Maths*聽書,,比 Miss Wong 封為"乖學生"...好無奈...放學 thisbe同sabina佢地係度玩...sabina 邊玩邊學,,sabina 拎親果d牌都咁令,,我地點夠你玩呀...我地幾個比 rita 封為"職業賭徒1號,2號,3號同4號...但係我想講,,事實吾係咁架!!之後同 thisbe,,christine1齊放學...

p.s"thisbe"你係咪真係讓 abc比christine先?仲有呀,,你真係去接 abc 機?咁你點搵個 tb 比佢睇呀?

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 36 | »