EXAM(DAY 4)
考MATHS...長題目,大事件~冇溫變分唔記得咩黎呀!之後MC,又係啦~識D唔識D囉!
之後中文試,MS蕭考,讀OK啦~之後個小組不太好MA!
講咩新學制D嘢要,人人同一個立場~
DAY 5
英文日,考閱讀~第一份就識,其他...我唔識囉!好難份嘢!
之後係作文...可以啦~作咩食物中毒~
作文作咗...人地黎香港我帶人去邊囉!
DAY 6
ACCOUNT~第一PART就都叫識...
第2PART我自己做緊咩我自己都唔多知~
真係難到...仲難過英文?!死人都最後的一PART
我真係...死得好慘~
DAY 7
經濟,1000先要返去,爽死我啦~
考...好似識又好似唔識,我都唔知自己識定唔難LU!
今次EXAM我傻咗?去睇葉問又去人地永和到睇吓??
唔使考LU!!!但都叫有溫得DD咁大把囉!
|