好耐冇打日記啦!嘻~
第一堂,地理,做作業啦!
之後經公,好像係教書呀??唔多記得啦~
家政,剪紙樣,好煩呀!最怕家政~
之後數學,又是發呆,
lunch,大概是玩那些布,有點兒白痴吧!
電腦咪係上緊囉~
==============================
放學同polly加小吉去咗問ms li數呀!
ms lau講d外星文冇次明,
ms一講就明啦!勁呀!
如果佢教我數呀正啦!
thx呀∼