今日,同屋企人去咗一日沙田,話去睇飯鍋,好悶,之不過我地在西田睇人打日本年糕,好得意仲有得食(雖然唔係好好食)。後,去咗食一間d嘢好好食的上海店,食咗好多嘢,hehe,跟住去咗buy筆,之後就go home了。冇溫書,真係唔知exam可以怎樣,在此同大家講返句:happy new year(雖然今年我可能唔多happy)