一早,當值...之後上去啦!
物理,一邊溫中史一邊聽書
之後悶到訓咗,嘻!
中史,test加背默,還可以的。之後開始日本侵華...
英文,ms有返嘅?ms講書呀好像∼
地理又是做作業作業作業,
數學,抄答案的一堂,
上上吓堂張sir叫我出去?
張紙比我拉埋落水,哈!但我唔多識作囉!
rr做功課也,放學搵呀sir問返點作,之後回家!
在禮堂出面見到隻雀?點陵會飛到去嗰度嘅?
又冇去田徑啦!懶得呀懶ma~