中三的最後一日~
0845才起床呢!最後一天也差點遲到。
小吉說我入了4B,選修是商業,如我所想~小吉跟我一樣,哈!
POLLY入了理科??KK又是理!不過他們不同班??分別了POLLY&KK!
集隊??有獎??入去唔使曬...之後聽廢話啦!
小秉走??不是吧!MS LAU走...即刻係...哈哈~仲有MS LAM,MS LO,MS 郭??好似係...
PE第一加服務獎~之後繼續,校園剪影...上去~
派成績表...成績是可以的,除了數學...最滿意中文??
但竟然記多了兩大次遲到??要搞好煩呀!
放學去校務處弄了大半小時...真的沒有~
又到收回成績表,9月開學才有??不好吧!
|