去完軍訓啦~
好變態的3分鐘沖涼...但又幾好玩的~
但d嘢食好難食囉~仲好早食吓~變咗日日食杯麵~
罰呀唔算勁啦~都叫可以,因為個教官唔係好理咁~哈!
最正係坐坦克車,好似坐過山車咁!仲有百米...可以的吧!
overall都幾好玩的呀!除咗我間房個師太同sally好囉命之外,
sally係學咗3日唔識摺被...仲要...
個師太睡d咩咩聲大到係訓唔到,加煩到死~
同埋冇咗實彈...為咗呢個而去嫁我~
再加不停的操,但出奇係我操得異常的開心,
好耐都冇試過~操得變態但開心啦~我就係咁白痴~
愈辛苦呀愈開心~痴咗線~腳痛但仲行到樓梯...哈~但返到hk又冇咩事喎~
|