難得冇人同我搶用電腦~ 打返篇qooza先:-)
近排心情不錯 返工既日子好充實
吾洗成日係屋企發呆 又吾洗問呀媽拎$∼
不過就吾係好中意個miss一知道我返工就叫我吾好返。
有時有d野你吾知頭吾知路係咪吾應該咁快下判決呢?
- - - - - - - - - - - - - - -
今次UT又衰多次,SAD
睇黎應該要留班架啦∼
不過算啦-3- 比多年我慢慢考琴仲好:P
成績吾好吾代表一切,
尼個世界又吾係真係得一條路,
起碼我比人多條路選擇*
「每次衝動留下的 都有所不同
然而有天你會懂 就是那些 讓你不同」
|