今日跟左屋企人去行山 (因為就黎做完廢青, 需要郁動下, 唔可以再咁懶.
係落山既時候突然落大雨, 好耐冇試過淋雨, 覺得個人突然間清醒哂, 好舒服.
諗返起, 以前我都係一個好中意淋雨既人, 因為雨水可以令我變得冷靜、清醒.
唔知由幾時開始, 我尼個極唔中意帶傘既人, 開始少左淋雨...
可能係因為返工既地方莫明奇妙地都好近地鐵站/天橋,
加上, 好似都冇再同一D唔熟既人出街, 所以出黎出去都係同果2-3個人.
佢地都比較熟悉我, 知我係D打死都唔會帶傘既人,
果日會落雨既話, 佢地都會自動自覺地帶傘, 唔會比我淋雨
-
我好憎自己, 唔想對自己咁好, 覺得要對自己衰, 先可以令自己清醒.
但同時地, 我唔想再令人對我失望, 覺得以前既自己好對佢地唔住,
好掛住以前既生活, 以前既朋友, 以前既自己, 但同時都好憎我自己.
|