串...知你串啦!!!
好驚牙!!!知你勁啦!!!
[[[打打打柒我!!!]]
我咪比左介子佢lor!!
仲系到講講講!!!煙煙煙...我夠知佢吾食洛!!!之前本來應成左佢比佢牙ma!!
禁我咪想佢生日比佢lor!!明吾明牙!!!???
算...廢是同你講牙!!!
YEAH''放假啦!!!
最重要系"'吾洗再SEE到佢!!!"'
禮拜日去深圳...食自助餐!!
同我個FD玩!!!去佢屋企到玩!!!
正牙!!佢屋企勁大牙!!
開心""好想快D到牙!!
玩完之後咩衰野都吾要記得!!
從新黎過...吾會再為佢傷心!!佢真傷得我好深!!
PEN仙既話吾可信!!!E D野都系要自己!!
但系我做吾到!!!!!
我諗真系好難吾記得!!唉!!冇可能就系冇可能!!!
連個天都幫吾到我!!
今日又系1次好大開打擊!!
心真系好痛...
算...吾好諗啦!!
本來系屋企到打機!!
點知牙媽系禁叫我出去!!!
OH...禁咪出去LOR!!
好野...有KFC食!!
正牙!!
跟住去左BUY玲食!!!
同聖誕禮物...呵呵!!!
我要BUY多隻介子牙!!!]
但系冇咩錢LU@@"]]
THEN吹下野!!
跟住就訓!!!
今日玩得都OK啦!!
但系冇上YEAR禁開心LU!!
MISS 琴日竟然會打比我!!!
OH SHIT...又系話E樣果樣!!!煩!!
吾打啦!!!好嬲牙!!
|