| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |
 |
|
|
|
琴晚真係好對唔住'''我知道一直都係我既錯!!!希望你會原諒我,,,今朝9點就起身啦,,,之後整完野就去太和搵菜菜一齊搭火車'''遲左DD,,SORRY'''KAKA,,返到去食完野就開始做野''3點幾就放工,,之後就返屋企'''好累''返到屋企訓左一陣教!!!正'''
其實呢段期間我真係冇諗過會再拍拖,,我都唔想你地浪費d時間係我身上''''因為我仲等梗一個我最愛最愛既人,,我地已經分左手1個月啦!!但無論你仲愛唔愛我都好,,我都會等你,,我錯左好多次,,但好希望你會比我去改過''琴晚聽到你咁講真係好心痛.....不過無論點,,我都唔會放棄你!!!我知道你還是愛我的,,,
|
| 刊登時間︰2006-07-06 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |
 |
|
|
|
今朝11點家姐走入黎大叫我起身'''嚇死....冇理佢,,繼續訓,,12點幾波波黎左.....見到佢坐左係度嚇死ME''比佢嚇到彈左起身''哈哈.....之後等埋傻婆黎就打麻雀LU'''今次打大左,,HAHA'''打到5點幾豪仔黎左,,我就比左佢打,,打到6點幾就冇打lu,,今日贏左百幾''呵呵......之後我就煮雞翼,,咁大個女第一次煮野食咋''其實都好驚會煮得唔好食,,不過......好睬煮完出黎個個都話好食,,勁開心''其實我都好叻女嫁!!!XD'''10點幾個時真係比勤仔嚇死.....我o岩o岩沖完涼出黎,,勤仔就打黎同我講係我下面等梗我'''我即刻o晒咀lo'''佢買左碗糖水,同買左包煙比我,,,真係好驚喜lo'''不過又覺得好唔知點咁'''不過都好多謝你=.=下次唔好啦,,我會比你嚇死嫁!!! |
| 刊登時間︰2006-07-04 11:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
點解我身邊既人都有幸福,,而我.....唉,,好失敗!!!拍拖又唔係拖得少,,但每一次戀愛都唔會長久,,只係短短既幾個月,,今次都唔例外,,只有3個幾月既快樂....究竟係我唔夠好,定係你地未玩夠???夾唔夾呢樣野係咪真係咁重要??大家一齊都係要大家就大家姐,,如果真係真心相愛,,點解小小考驗都經歷唔到呢???唉.....如果真係我唔夠好,,我會改.....只要你肯同我坦白,,我為左你真係咩都會去改,,我已經忘記晒以前所發生過既事,,而家係我個腦入面只有你一個,,無論你點對我,你變成點....你係我心目中永遠都係第一,,冇人可以代替你,,好想再親口對你說一次''我愛你''
成晚又係訓下醒下,今朝9點幾彈左起身,,收到sms知你返黎我先訓得安樂''^3^點幾起左身,,死波波.....又唔打比人>.<哼!!!成日都唔理我,,我喊嫁>.<嗚嗚.....之後諗住去整頭,,但冇去到,,去左華華屋企HEA左一陣就去左食野''食完野去左接森森放學,,好耐冇見....掛住你,,KAKA''啜,,THEN上左平台坐,,波波,傑傑,火柴之後都上左黎,,冇幾耐權權&糖小熊都黎左''坐多陣6點幾就同波波走人'''返屋企同媽媽過生日,,HAHA''啜.....
PS:媽媽''生日快樂.....TvT |
| 刊登時間︰2006-07-03 09:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

| 2006 年 7 月 1 日 星期六 |
 |
|
|
|
又再忍唔住,,一次又一次為你流下眼淚,,咁大個女真係未試過為一個男仔咁,,要我放低你根本就冇可能做到.....可能你地真係講得o岩,我太過執著放低呢樣野'''令到自己每日都過d唔開心既日子,,真係好痛苦,,唉....算啦!!!唔想再諗 今日又訓下醒下咁,,但最終都收唔到任何sms,,好失望T^T唉......點幾出左去搵波子,,之後又去左第一間食野.....勤仔拎左我電話,安仔拎左波波電話...哈哈!!!笑死'''之後小力同喵喵都黎左,我地坐左差唔多3個幾鐘....4點幾先走,,佢地陪我去大埔墟問媽咪拎錢,,之後我去左7仔簽野,,唔撚駛再對住個間D人'''哼....行左一陣大中就落左I GAME,,7點幾又去左第一間食野'''8點幾又落番I GAME坐'''10點勤仔黎左送我返屋企,,THX''' |
| 刊登時間︰2006-07-01 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 66 | »
|