ぃКаШā°鬼い
hoho!
發傻,每日都發.
繼續kawa,,繼續曳!!!
kikolum
暱稱: kiko
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-25
2008-01-16
2007-12-23
2007-12-11
2007-12-03
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 2625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


2007-01-05

又一個星期五在消磨。

     被無情的光陰磨滅...

           

快會如塵挨般幻滅...

                                                 念頭 ‡_ 詭計??

                         明知故犯?

                                                                               ?_______                                                  當天使還未出現,翅膀已經降落...

刊登時間:2007-01-05 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


2007-01-04

寒....

展望未來周末氣溫持續寒冷..及較乾燥.

but今日,依然都好暖啊.

唸翻起之前果排,皮膚又乾。嘴唇又裂果時..好似好難受.朝早起身又掙扎?不過我又好中意冬天wor!!唉唉.有時候中意某D野系要付出代價ga,睇到距優點嘅同時,都會睇到缺點··但當中意一樣嘢,只會專著於距好的方麵,可能將唔好嘅忘得乾乾淨淨.哪怕距給你帶了多少痛苦.

                                                       呢D系咪人的真性情呢?

好多時候對事、對人的做法會被人說成所謂的‘範賎’.    

                                                                     但我覺得.呢D系一種人性,系一份執著.

                                                                                                                            人之本性.           非賎也.

刊登時間:2007-01-04 01:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


第3日lar....

由年頭寫到年尾的日記,不知道會如何..還是這麽清淡,還是有一點點變化,或者有很大的波動.

來年再觀賞這日記簿.得到的啓示,或者再品嘗當中的甜苦.

回顧身邊小事,或感悟到的....

 

厄運要由自己改寫.    

                          今天對自己說的,做的..

                                               不悔恨...

                                                                                                                                 

                                                                                                                                           爲了等到甚麽?

                                                                                                                                   問我等到甚麽?                                               

刊登時間:2007-01-03 01:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


2007-01-02

今日个網好顺a,一D都唔ket~仲好快添!~~果然新一年系唔同好多wor..

话甘快又投入工作lar..努力向上.一定要好过曬06.一定要好開心甘迎接08.我要咩节日都過得好有意义!!!

虽然31號果晚邉度都无去,,又无一个人陪我度过12点..果阵正是一個独自回家的路途中..ha 好似好可憐甘~

不過so  what!! 系我心目中,可以健健康康度過每一年已經系福氣la~已经好幸福ga la~要点過,,体自己嘅姐!!就算我今日過得5好,聽日可能會好好,,又或者今日已經好好,听日咪一樣可以更加好!!

                                               甘做人緊系要好俾人体架la..無理由衰俾人体,系咪?!

 

 

                                                                                                                 願_ 完成要做的事__

                                                                                                                                          _得到想要嘅嘢————

刊登時間:2007-01-02 01:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


2006-12-31

wa~~~簡直天大的喜訊丫...連續2日艱辛上呢個網終于都不負我所做喇...好多野想系度講..不過又好似講得太多又會變成口水妹.但我真系太太太挂住呢度喇...

hoho~~今天是last day  o ~~  明天就是新的開始了..想不到一年瞬間就過去了.又大個lu~~

今朝早超黑籽啊~竟然扑姐!!!!!!'''好應果只!仲要著裙,唉..雪上加霜.雖然好痛,,不過都系好快甘企翻起身繼續行,仲要忍隱作痛忍到翻離先抹..個膝頭好似穿左個窿甘..成躂~擦損!!

暈喇...尋日,,,老細響度講電話講到今日要翻HK的時候:"我要翻去喇,,再唔翻丫.遲早變大陸妹喇!!!"

''||-_-...無言....大陸妹,,,      最討厭這樣..TMD這名詞不知道誰發明的..

唉...同人唔同命,,明明同一個國家,同一個血統~~but..我就中意大陸ya~~!!ho~恨不了,,

更無奈,,,不化妝很奇怪么?難道我樣子見不了人!?我就喜歡自然的,本來就不漂亮..不化還有一點真實,并不代表我懶我瞥~我有我做法!!難道又有損形象嗎??

                                   

                                                                                                                      給所有的人:我還是那個我!!!!

刊登時間:2006-12-31 01:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]