wa~~~簡直天大的喜訊丫...連續2日艱辛上呢個網終于都不負我所做喇...好多野想系度講..不過又好似講得太多又會變成口水妹.但我真系太太太挂住呢度喇...
hoho~~今天是last day o ~~ 明天就是新的開始了..想不到一年瞬間就過去了.又大個lu~~
今朝早超黑籽啊~竟然扑姐!!!!!!'''好應果只!仲要著裙,唉..雪上加霜.雖然好痛,,不過都系好快甘企翻起身繼續行,仲要忍隱作痛忍到翻離先抹..個膝頭好似穿左個窿甘..成躂~擦損!!
暈喇...尋日,,,老細響度講電話講到今日要翻HK的時候:"我要翻去喇,,再唔翻丫.遲早變大陸妹喇!!!"
''||-_-...無言....大陸妹,,, 最討厭這樣..TMD這名詞不知道誰發明的..
唉...同人唔同命,,明明同一個國家,同一個血統~~but..我就中意大陸ya~~!!ho~恨不了,,
更無奈,,,不化妝很奇怪么?難道我樣子見不了人!?我就喜歡自然的,本來就不漂亮..不化還有一點真實,并不代表我懶我瞥~我有我做法!!難道又有損形象嗎??
給所有的人:我還是那個我!!!! |