| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 2006-12-22 |
今天超级好哇~可以提早收工,,3点就走得lu~~一於稳D野攪下先!
虽然今日系冬至!不過一D都唔覚得過冬,反而好暖,D温度仲岩岩好添。。
明天同老兄去P,一定.!!.希望不泡汤...`
|
| 刊登時間:2006-12-22 12:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 2006-12-21 |
今日超攪笑,,朝早照舊行齣來經過報紙擋..聽到大聲肥阿姨講左句''好X涷丫~''.....跟住叔叔就好精靈甘講左句,''個X涷咪著多條褲咯!!''haha~阿姨勁無奈!笑si我嘹~笑完即刻精神曬!呢個笑話令到我好有衝動甘早就上離寫低距~
其實雖然有D不雅,,,(社會上大部分距地呢種中上年齡同呢個階層嘅人都系甘!)不過有時呢D都系一種情趣!距地可能靠呢D維繫距地嘅關係~~~
好似巴士阿叔甘咋嘛~其實生活上大把呢D人,只不過距就更加唔好彩俾人拍左落來就有排人笑!!
呢個天氣`講真,,我覺得一D都唔涷嘅,起碼feel唔到聖誕前夕果種天寒地涷..無咩冬天feel,,不過其實都够架喇`` .....
尋晚成晚由未回家,到回到家,到睡覺.都自己一個人.覺得好似可以做好多野,再唔好似以前甘一個人的時候第一時間就鎾人陪,
究竟是.獨立.
還是孤獨??
hohoho~~~~不過今天晚上去小紅牛,
開心si |
| 刊登時間:2006-12-21 10:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| 2006-12-20 |
想東西,是爲了想給自己.
可能還又很多沒想過的,是留給別人幫自己想.
快樂的後面是悲傷.?什麽時候才可以跳出屬于自己的世界?
誰可以爲了誰,.,忘了誰,忘了自己?
擱淺以後還有明天.傷逝以後沒有懷麵.
自問 她成功了他沒有 _?
其實雨天很可愛!! |
| 刊登時間:2006-12-20 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 2006-12-19 |
5555,,仲未食飯...有D餓添!同埋 好凍~ 今日成日都搭車周圍去,“敖”到個人都散埋。不過而家媽媽準備緊晚餐,難得距煮飯..值得表揚!!
就離有得lu~丫yu地系老仙,好叻咩!我夠有飯食.我5使出去陪你地凍`ha
高興既事:搵番副眼鏡了,果然王天不負有心人!
好想去..CEO,好抵,3個中先25.
骵黃金金甲,骵下王子架咋·! |
| 刊登時間:2006-12-19 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 18,Dec |
哇,咪玩啦又18,有無甘快丫~哎 歲月真系逼si人。人地仲有好多野未做,同埋,,,仲有好多人争我钱,我到而家竟然一個都未追到!!失败。而且。。我唔想甘快又到 lonly Chrismats丫~好郁啊!
只手干曬,仲干過枯枝。快面都爆擦喇,D風仲系甘迎面扑,點解這個冬天那么無情呢...?有D好凄凉嘅感覚,唯一只有中午個太陽系最舒服。
尋晚之行都几攪笑,几大人氣事件,熊抱記,受氣記,想家記B si !仲有瘀爆記,竟然同人講左成句野先發覚唔識嘅,勁瘀,,难坎
點解要發生我身上,,太唔型。
因爲太cold,連點衬衫都唔想唸,不過,,有style就OK。me嘅stvle,hair:好似大棵左,快D長就好!
很想在家打邉爐,很幸福的,還有喝氣水和辣的東東。
長期睡眠不足,困倦ing。。精神状冭欠佳 |
| 刊登時間:2006-12-18 12:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|