ぃКаШā°鬼い
hoho!
發傻,每日都發.
繼續kawa,,繼續曳!!!
kikolum
暱稱: kiko
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-25
2008-01-16
2007-12-23
2007-12-11
2007-12-03
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 2626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


sunshine...

今日D陽光超暖哇,,正si!!好少有甘好機會曬下太陽,haha。。所以自然令到心情都會好D,終于可以心花怒放寫翻個日誌籽嘹,真系好想作翻首詩·wa.

               今晚老兄話想打邉爐??but..都幾燥

 

刊登時間:2006-12-17 02:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


............

終於又到sat了,唔知幾時chrismx呢????期待ing...不過都系甘架啦!!希望涷D姐!!

呢排皮膚好轉左,,開心ing!!!

今晚好似有人請我dinner錒,,yeah!!

                                                                                  今日D coffy好濃,不過飲完咬粒糖,又好甜。呢種感覚又几好wo~

生活上好多野都一様,無试苦嘅又點知道舔既感覚ne???

                 當一切變化,友誼不會變..

刊登時間:2006-12-16 09:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


唉,,又月中!!

隻手又僵晒,,,不過呢刻已經覺得好暖.因爲今日有顶冷帽,确实唔错!

而家唔知点解,越来越中意搭車.果种感覺,特别冬天,好似一日之中最輕松就系搭车果段路程.有D嫌路途太短.

日日望住出面同样嘅风景,同样嘅路,唯一变既系每日行过既人都唔同,但系有好多野,有DD唔同就已经令到好多嘢都改變曬.

仲有半个月又07喇,今日又系周末,又唔系快樂...點解D時日過得甘快呢?不过呢个唔只系我一个人嘅感覺!

                                         

                                                                                           好惨,,,好惊一個人,好怕孤独....                                        

                                          继续寒冷..                            

                                                       心,,,,,更冷.

                                                                                                                              

刊登時間:2006-12-15 10:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


冻死人喇~~

無言,真系好冻!!!前两日仲热到爆炸!撹到寻晚仲着短裤,点知夜晚系條街度凍到震....!

好正!!终於都感受到我最爱嘅冬天喇,撹到好想食雪糕添!!haha!!

不過好不幸已經同病魔作战佐几日喇~食药都無補於事架喇~~我需要嘅系足够既休息!!冬眠~~

                                                                                                               爱黑色

                                                 

                                                                                                                                                                                                                      爱到......

刊登時間:2006-12-14 11:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


開斋la!!

唔知講咩好添!!就好似一個初生既bb仔!!近日緟於都诞生喇!

一直開佐個blog都無理!惊死唔得闲寫又或者無人理我,haha!好复杂!

唔理喇~既然都開佐就等距有個好開始啦!!所以要多谢入离睇我既朋友∼,(希望有)

點解要用呢個blog?因為靓D型D咯!

刊登時間:2006-12-13 04:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]