今日,I.S堂要上去化學實驗室~~
我E 個key man要借key去鎖門
(鬼叫我E個key man上年做得錦好...選舉時個個都推我做key man)
到左ENG la~~
體完本Everyone is good at something之後要做報告
做報告個時~~突然間發現3A條key 5見左... 拍拍褲袋以為係我個desk到...
返到3A~~溫個櫃筒又5見~~淋下我去過圖書館體過書...可能留左都5定(本中國旅遊好好體ar,可惜佢地5入攝影雜誌 ,得DC同中國旅遊)
之後出到去見到肥杰...佢突然走過呢問我係5係溫緊條key...我:你又知 杰:當然~~因為條key係我到 我: ......
我呢招升龍拳打到佢爆牙~~之後用上勾拳打到佢上去見佢個ar 爸ge ar媽個朋友ge ar爸個ar爸...再用下勾拳打到佢落去溫嚴驢王玩飛行棋...(作+...5係真+...怕有D儍仔信...而且我本人一D都5暴力 )
跟着lunch過後~~miss葉突然溫我...話部機有Nikon機有問題...問我佢有D咩問題之前體以為有個儍仔正過部ge模式...體請楚又好似死ccd(可能有人儍到用慢快門影太陽~~哈哈)5知自己中5中~~所以請miss葉放學去campes TV溫我~~同D fd確定一下
(無信心 )
比個F.2生知道我小六個花名=■='''點解佢會知~~我小六D fd全部都係住旺角,應該識5到,點解點解
|