今日早放~~好開心~~(約左肥禧打羽毛球 )
撘車~~好開心~~(其實無笑過~~ )
返到屋企~~5開心~~(突然間5記得樓下個密碼~~ )
體報紙...應該係上網體~~好驚訝 ~~(13號係「黑色星期五」而且係雙黑~~)
體完就去打羽毛球~~打得好累ar~~我用重拍佢用輕拍...+上人地係羽毛球隊...玩左3年la...累死la~~之後同佢比賽打15分~~~點知15比7輸左比佢...話要做掌上壓x100...做我當然可以...但係偏偏有好多人...算la~~(如果佢同D其他人講今日D野...佢可能話我輸15比0...之後其他野有幾大...作幾大...都5知點人點解禁中意作大~~唉~~)
之後返屋企時記得要幫ar媽買野~~(乖仔ar)
買個時見到小謙謙1世~~見到當然要講D例排野...:交相ar...
因為攝影中班要開影展...(我付責 )
佢地要交相比我開影展...
5知用咩歌好呢???國歌好5好呢???
i'm dot mind...you talk to who is your selection
|