今日係陸運會決賽~~~
要影得認真D...攝影比賽呢+~~(上年得優異炸)
決賽果然係決賽~~D人好認真~~好多野影~~
lunch去左食pizza~~
閉幕禮都有野影~~
但係 啦啦隊我5想點影...問人借支【色馬70-300】先只影左6張...《5該曬你ar...謙~~》
走時去左金毛仔居企棵返個keyboard...因為琴日我keyboard壞左...好彩之前贏左個攝影比賽入面有keyboard~~但係係佢到所以去佢居企~~
我靜靜的走開...離開...不讓人見到...傷心的樣子...