今日~~
陸運會初賽有得影相...(but...好曬 )
好彩有人幫我問陳sir借支macro70-210比我~~如果5係我悶死咗 ~~
影左一震...肥湘叫我借借部機比佢玩玩~~(好彩我有好多MB位~~but...用左一震見佢而經相左30張左右... ...佢話凸然好相玩影相...我就叫佢考好個興趣章先~~興趣章教攝影嘛~~ya...)
lunch:就去KFC買返運動場食~~(要等彥仔麻~~)
下半部刀要影~~(一邊睡一邊影ar~haha ...)
之後見到D人點跨欄...(睡醒左 ...跨欄跨得好利害...推開D欄之後跑過去 ...)
放左之後D fd話聽日BBQ D食物...話去咖啡灣...有人生日喎... (ok~~but...手有支腳架...有我部s1pro...皮帶位有鏡頭袋...入面有支macro70-210...好重+....)成身野得返隻右手... 都幫佢地係係好偉大呢~~
返居企時見到某某人對住我笑一笑...但係我無點應佢...我好無禮貌ar...
對不起~~↗剛才↙對你太沒<禮貌>了~~
|