就是日嘛~~
絕望...沒希望...部富士s1pro知幾時死
kimlam44
暱稱: 中左F毒ge年靑人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor ar~~
煙花
2007-02-12
好內無寫la~~
藍天你有何方
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 3
今日人氣: 15
累積人氣: 946
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


好曬~~ar~~ 分類: 未分類

今日~~

陸運會初賽有得影相...(but...好曬)

好彩有人幫我問陳sir借支macro70-210比我~~如果5係我悶死咗~~

影左一震...肥湘叫我借借部機比佢玩玩~~(好彩我有好多MB位~~but...用左一震見佢而經相左30張左右......佢話凸然好相玩影相...我就叫佢考好個興趣章先~~興趣章教攝影嘛~~ya...)

lunch:就去KFC買返運動場食~~(要等彥仔麻~~)

下半部刀要影~~(一邊睡一邊影ar~haha...)

之後見到D人點跨欄...(睡醒左...跨欄跨得好利害...推開D欄之後跑過去...)

放左之後D  fd話聽日BBQ D食物...話去咖啡灣...有人生日喎... (ok~~but...手有支腳架...有我部s1pro...皮帶位有鏡頭袋...入面有支macro70-210...好重+....)成身野得返隻右手...都幫佢地係係好偉大呢~~

返居企時見到某某人對住我笑一笑...但係我無點應佢...我好無禮貌ar...

 

對不起~~↗剛才↙對你太沒<禮貌>了~~